بررسی طرح لیزر جعبه دمنوش چوبی+ قیمت خرید و سفارش آن

باکس و جعبه های دمنوش چوبی به واسطه نرم افزار های مخصوص و دستگاه برش لیزری در طرح لیزر متنوع و منحصربفرد هر برند و محصول در دسته های مختلفی آماده و تولید می شوند، که بررسی هر طرح لیزری با توجه به ظرافت کار و دقت در ایجاد طرح صورت میگیرد، چراکه هر طرح و حکاکی لیزری ایجاد شده باید متناسب با ابعاد جعبه انتخاب شده و در اندازه ای مشخص بر روی قسمتی از جعبه اعمال گردد.

جعبه چوبی لیزر کات دمنوش و تی بگ با توجه به ساختار و نوع متریال و عوامل دیگر در قیمت مشخصی خریداری می شوند که بررسی آن قبل از انجام سفارش از جمله مواردی است که باید مورد توجه مشتریان قرار گیرند.

جعبه های چوبی دمنوش دارای طرح لیزری منحصربفرد و متنوع هستند که در نهایت انواع دمنوش ها، تی بگ ها و چای کیسه ای ه یک از این باکس های دمنوش بسته بندی و به بازار عرضه می گردد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله : بررسی طرح لیزر جعبه دمنوش چوبی ، قیمت خرید جعبه لیزری دمنوش و بررس انواع جعبه چوبی لیزر کات دمنوش لوکس باکس و طریقه سفارش آن از لوکس باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه چوبی برش لیزری دمنوش لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بررسی طرح لیزر جعبه دمنوش چوبی

قیمت خرید جعبه های چوبی لیزر کات دمنوش

بررسی انواع جعبه چوبی برش لیزری دمنوش لوکس باکس

سفارش جعبه دمنوش چوبی لیزر کات از لوکس باکس

 

بررسی طرح لیزر جعبه دمنوش چوبی :

 

طرح لیزر جعبه دمنوش چوبی با ایده گرفتن از نوع محتویات و سبک برند و اینگونه محصولات در انواع مدل ها و طراحی های روز انتخاب و بر روی قسمتی از جعبه چوبی حکاکی لیزری می شود، در بررسی طرح لیزر این باکس چوبی منحصربفرد طرح ها، عمق برش، ظرافت کار، دیزاین سازی جعبه و... است که مورد توجه قرار میگیرد.

جعبه دمنوش چوبی لیزری در انواع الگو ها و نقش و نگار ها طرح لیزری شده است که هر جعبه نیز بر مبنای درخواست برند و مشاغل، در مدلی مشخص آماده می شود، به گونه ای که ساختار هر مدل برای نیاز و هدف مد نظر متفاوت بوده است، به عنوان مثال برای عرضه چند نوع دمنوش به بازار، ابعاد کوچک جعبه چوبی لیزری است که در آن تنها چند نمونه دمنوش با حجم مشخص قرار میگیرد.

جعبه های تی بگ برش لیزری چوبی برای این گونه محصولات معمولا همراه با پارتیشن بندی داخلی در ابعاد و تعداد مختلفی طراحی می شود، که طرح لیزری مد نظر نیز متناسب با محصولات و ایده گرفتن از طرح های مختلف و سنتی با دقت و طبق اصول بر روی جعبه پیاده سازی می شود.

هر طرح لیزری بر روی جعبه های چوبی دمنوش در هر عمق و ابعادی با ظرافت انجام می شود، چراکه طرح اجرا شده بر روی جعبه های چوبی با دستگاه برش لیزری بوده و هر نوع طرحی را می توان بر روی باکس های دمنوش اجرا نمود.

طرح لیزر باکس تی بگ در هر مدلی توسط نرم افزار طراحی و در یک فایل ذخیره سازی شده است که می توان هر یک از طرح ها را به دلخواه انتخاب نموده و با استفاده از متریال مشخص شده و دستگاه لیزر کات، آماده سازی و تولید نمود.

انواع جعبه دمنوش چوبی لیزر کات در مدل های ؛ سنتی، کلاسیک، ساده، دلخواه، اختصاصی و... حکاکی لیزری شده اند که پارتیشن بندی های 5 خانه، 8 خانه، در اندازه های بزرگ، متوسط و کوچک انتخاب و آماده گردیده است.

طرح لیزر جعبه دمنوش چوبی مدل سنتی پذیرایی، از جمله انواع باکس های تی بگ می باشد که در این مدل و طرح منحصربفرد برای اینگونه محصولات برش لیزری شده است، این مدل جعبه با استفاده از تلفیق چندین نقش و نگار و اشکال سنتی به عنوان بسته بندی و نگهدارنده طراحی می شود.

طرح لیزر اغلب جعبه های چوبی تی بگ و دمنوش به گونه ای است که امکان مشاهده محتویات ایجاد شده، به طوریکه طرح های اعمال شده بر روی جعبه چوبی در قسمت درب به گونه ای بوده که با اضافه نمودن پوشش کریستالی شفاف و نشکن، میتوان از بین طرح ها و حکاکی های لیزری قسمتی از محتویات را مشاهده نمود، در واقع ایجاد حکاکی و سوراخ نمودن درب با پیروی از طرح لیزری مشخص شده موجب افزایش ارزشمندی بسته بندی و محصولات نیز شده است.

جعبه چوبی طرح لیزر ساده با درب قندانی شکل یکی از دیگر از انواع این بسته بندی می باشد که با اتصال قطعات مختلف برش خورده توسط دستگاه برش لیزری طراحی و آماده سازی شده است.

باکس دمنوش چوبی لیزر کات برای انواع این محصولات از جمله ؛ چای کیسه ای، دمنوش ، تی بگ ها، نسکافه، قهوه و... طراحی شده است که هر جعبه نیز بر اساس مقدار این محصولات و ابعاد آنها ظرفیت مشخصی دارد.

طرح لیزری ایجاد شده بر روی جعبه های چوبی دمنوش معمولا متناسب با طرح تی بگ و نوع دمنوش انتخاب می شود، این نوع ایده معمولا قابل اجرا برای برند و مشاغلی است که می خواهند محصولات آنها دیده شود، به عنوان مثال طرح لیزری ایجاده شده بر روی جعبه چوبی برای برند ها و محصولی از جمله دمنوش بابونه ، برای این نوع محتویات مانند گل بابونه و یا تلفیق آن با نقش و نگار های مختلف است.

جعبه های چوبی دمنوش مورد استفاده برای پذیرایی در محل کار یا منزل معمولا در ابعاد بزرگ در طرح لیزری سنتی و کلاسیک برش لیزری می شوند، که طرح لیزری نیز متناسب با ساختار کلی با ظرافت و کیفیت بالا اعمال می شود که دارای زیبایی منحصربفرد و ارزش بالایی نیز می باشد.

جعبه چوبی دمنوش گرد نمونه ای دیگر از طرح لیزری بوده که در مدلی متفاوت ساخته شده که برای انواع پذیرایی ها و بسته بندی دمنوش ها و محصولات تی بگ و عرضه آنها به بازار هدف مناسب می باشد.

تنوع جعبه های چوبی برش لیزری و طرح لیزری آنها بسیار بالا بوده و هر جعبه با توجه به نوع استفاده و هدف از ساخت حکاکی منحصربفردی دارد، به عنوان مثال طرح لیزر تنها بر روی قسمتی از جعبه حکاکی گردیده که این حکاکی بدون ایجاد سوراخ است.

لازم به ذکر است که طرح لیزر جعبه دمنوش در صورت اختصاصی بودن جعبه برای برند ها شامل ؛ لوگو، نام تجاری برند و یا طرح ها و ایده های مد نظر خود برند ایجاد می شود.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

قیمت خرید جعبه های چوبی لیزر کات دمنوش :

 

قیمت خرید جعبه های چوبی لیزر کات دمنوش با توجه به عوامل مختلفی از جمله قیمت و مقدار متریال استفاده شده، نوع طرح لیزر، نوع متریال، دیزاین و... متفاوت می باشد که بر اساس این موارد است که قیمت ها مشخص می شود.

جعبه های چوبی دمنوش در انواع مدل ها تولید شده اند که ب عنوان باکس آماده دمنوش قیمت مشخصی نیز دارند، قیمت تک و عمده هر یک از جعبه ها در هنگام خرید متفاوت است و معمولا قیمت عمده نسبت به قیمت تک کمتر می باشد.

بسته بندی چوبی لیزری به عنوان جعبه دمنوش ارزان خریداری می شوند که قیمت به صرفه تری نسبت به سایر جعبه ها دارد، این مدل باکس ها به دلیل ساخت دلخواه در هر طرح و مدلی جزو بسته بندی های منحصربفرد هسند که با استفاده از برش و حکاکی لیزری از طریق دستگاه لیزر کات تولید آنها در هر مدلی امکان پذیر می باشد.

قیمت حرید به عنوان یکی از عوامل مشخص و نهایی شده در زمان سفارشات و ثبت خرید بر روی جعبه چوبی برش لیزری دمنوش در لیست قیمت اعمال شده است، این قیمت بر اساس نوع خدمات، طرح لیزر درخواستی، سفارش سازی، تعداد و... تغییر می نماید.

به عنوان مثال جعبه چوبی لیزری در تعداد و تیراژ سفارشات عمده و بالا معمولا برش لیزر برند و نام برند می شود که این نوع خدمات قیمت نهایی سفارشات را تغییر می دهد.

قیمت خرید هر جعبه چوبی لیزری دمنوش در لیست قیمت و در وب سایت درج می شود که قبل از خرید توسط مشتریان بررسی شده و بر اساس مقدار هزینه و بوده یک مدل جعبه چوبی لیزری آماده انتخاب می گردد.

خرید هر جعبه و بسته بندی دمنوش با ساختار چوبی برش لیزری به همراه بررسی مشخصات جعبه و قیمت آن می باشد که معمولا توسط مشتریان بررسی می گردد.

جعبه چوبی برش لیزری دمنوش لوکس باکس

بررسی انواع جعبه چوبی برش لیزری دمنوش لوکس باکس :

 

انواع جعبه چوبی برش لیزری دمنوش لوکس باکس در طرح های سنتی، کلاسیک، مدرن و ساده در اشکال و ابعاد مختلفی برش لیزری و آماده سازی شده است، لازم به ذکر است که هر یک از این جعبه ها دارای پاتیشن بندی اختصاصی هستند که بر اساس سایز آنها تعداد هر خانه مشخص گردیده، جعبه های بزرگ دمنوش لوکس باکس معمولا دارای 8 خانه یا بیشتر هستند که می توان در هر یک از قسمت ها میزان مشخصی ار دمنوش و یا تی بگ را در کنار نبات و یا تنقلات بسته بندی نمود.

در این بخس به بررسی انواع مختلفی از جعبه های چوبی دمنوش لیزری می پردازیم که هر یک دارای دیزاین و برش لیزری مخصوص و زیبا برای هر محصول و محتویاتی هستند :

1. جعبه چوبی برش لیزری تی بگ تنقلات مربعی لوکس باکس کد LB28-01

جعبه چوبی برش لیزری دمنوش لوکس باکس

ابعاد : 5 * 25 * 25

ظرفیت : 800 الی 900 گرم انواع تنقلات

جنس : ام دی اف

رنگ : قهوه ای روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع تنقلات و محصولات

 

2. جعبه چوبی برش لیزری شکلات شیرینی لوکس باکس کد LB030

جعبه چوبی برش لیزری دمنوش لوکس باکس

ابعاد : 6 * 22 * 22

ظرفیت : 40 عدد دمنوش مثلثی

جنس : ام دی اف

یراق آلات : چوبی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع تنقلات و دمنوش ها

 

3. جعبه چوبی مستعطیلی برش لیزری ترمه لوکس باکس کد LB051

جعبه چوبی برش لیزری دمنوش لوکس باکس

ابعاد : 6 * 22.5 * 32.5

وزن : 1000 الی 1500 گرم انواع خشکبار و محصول

جنس : ام دی اف با پوشش ترمه فیروزه ای رنگ

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع لوازم و تنقلات

 

4. جعبه چوبی لیزر کات ترمه طرح سنتی لوکس باکس کد LB032

جعبه چوبی برش لیزری دمنوش لوکس باکس

ابعاد : 6 * 22 * 22

وزن : 1000گرم انواع خشکبار

جنس : ام دی اف با پوشش ترمه فیروزه ای رنگ

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب بسته بندی، پذیرایی و نگهداری انواع کالاها و تنقلات

 

5. جعبه سنتی چوبی برش لیزری مدل چرم لوکس باکس کد LB043

جعبه چوبی برش لیزری دمنوش لوکس باکس

ابعاد : 6 * 24.5 * 24.5

وزن : 1000 گرم انواع خشکبار

جنس : ام دی اف با پوشش چرم مصنوعی

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب نگهداری، بسته بندی و پذیرایی انواع خوراکی ها و محصولات مختلف

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع جعبه چوبی شکلات، میتوانید به مقاله : انواع جعبه چوبی شکلات طرح لیزر باکیفیت سفارشی و کادویی مراجعه نمایید.

جعبه چوبی برش لیزری دمنوش لوکس باکس

* این مدل جعبه چوبی لیزری لوکس باکس برای انواع دمنوش، تی بگ، تنقلات و... طراحی شده است که دارای پارتیشن بندی به صورت مجزا بوده و درب هر قسمت نیز به شکل قندانی می باشد که از جنس پوشش کریستالی نشکن بوده، این مدل جعبه برای پذیرایی انواع دمنوش ها گزینه ای مناسب بوده و می توان از آن در محل کار، منزل و هر جای دیگر استفاده نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مرحله های سفارش و تولید جعبه چوبی برش لیزری، شما عزیزام می توانید کلیک بر روی لینک آبی رنگ به مقاله : مراحل سفارش، ساخت و طراحی جعبه لیزری اختصاصی برای برند ها مراجعه کنید.

سفارش جعبه دمنوش چوبی لیزر کات از لوکس باکس :

 

سفارش جعبه دمنوش چوبی لیزر کات از لوکس باکس برای هر برند و مشتری به صورت تک و عمده است که شما عزیزان میتوانید با بررسی انواع این جعبه ها انتخاب خود را در صورت خرید تک از طریق وب سایت فروشگاهی لوکس باکس ثبت نمایید که با عضویت در این سایت و طی نمودن ثبت سفارشات خرید انجام می شود.

برای ثبت سفارش عمده جعبه چوبی دمنوش برش لیزری نیز شما عزیزان میتوانید به تیم پشتیبانی 24 ساعته لوکس باکس تماس حاصل نموده و سفارشات خود را انجام دهید، تیم پشتیبانی راهنمایی های لازم را ارائه داده و هر تیراژ سفارشی را برای شما ثبت می نماید.