انواع جعبه چوبی شکلات طرح لیزر باکیفیت سفارشی و کادویی

جعبه چوبی شکلات طرح لیزر به عنوان منحصربفرد ترین بسته بندی در انواع مدل ها و ساختار ها با توجه به نیاز های مختلف به صورت آماده و سفارشی طراحی و تولید می شوند، معمولا هر یک از این جعبه ها دارای کیفیت بالا و ظاهری زیبا هستند که مدل های خاص این جعبه مناسب با هر سلیقه ای بوده برای قرارگیری هر نوع کادو و هدیه ای انتخاب می شود.

طرح لیزر اعمال شده بر روی جعبه های شکلات و کادویی معمولا با توجه به طرح روز و درخواست مشتریان است که معمولا بیشتر برند ها با توجه به محصولات ارزشمند خود مانند شکلات و انواع محصولاتی که به عنوان هدایا خریداری می شود، این جعبه چوبی را با بالا ترین کیفیت در طرح لیزری دلخواه خود انتخاب و سفارشی می نمایند.

جعبه چوبی لیزر کات با استفاده از دستگاهای مخصوص در نقش و نگار ها، طرح های هندسی، اشکال مختلف و... ساخته و آماده سازی می شوند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ بررسی جعبه چوبی شکلات طرح لیزری با کیفیت سفارشی و کادویی، معرفی انواع جعبه چوبی شکلات و تنقلات برش لیزری با کیفیت لوکس باکس، طریقه خرید و سفارش سازی جعبه چوبی لیزری از لوکس باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل  :

بررسی جعبه چوبی شکلات طرح لیزری با کیفیت سفارشی و کادویی

معرفی انواع جعبه چوبی شکلات و تنقلات برش لیزری با کیفیت لوکس باکس

طریقه خرید و سفارش سازی جعبه چوبی لیزری از لوکس باکس

 

بررسی جعبه چوبی شکلات طرح لیزری با کیفیت سفارشی و کادویی :

 

جعبه چوبی شکلات طرح لیزری با کیفیت سفارشی و کادویی با توجه به امکان طراحی و حکاکی هر گونه نقش و نگار و حروف و شکل های پیچیده در مدل ها و ساختار های متفاوت و منحصربفردی در کیفیت بالا ساخته و آماده سازی می شود که هر یک برای نیاز های مختلف آماده استفاده هستند.

جعبه های چوبی شکلات لیزر کات معمولا با پیروی از یک ایده و خلاقیت در طرح لیزری زیبا و متفاوتی ساخته می شوند، از جمله یکی از این طرح ها کنار هم قرار دادن اشکال هندسی مانند مثلت و مربع است که با تلفیق این دو یک طرح لوکس و زیبا به وجود می آیند.

بیشتر مشاغل این جعبه های چوبی شکلات لیزری را مطابق با سبک برند خود نیز سفارش می دهند که با ترکیب خلاقیت، لوگو و شکلات، اجرای طرح نهایی مد نظر با لیزر کات امکان پذیر می باشد.

معمولا انواع این مدل جعبه ها که به صورت سفارش سازی شده برای آن دسته از مشاغل است که بسته بندی اختصاصی مناسبی را برای انواع شکلات و تنقلات خود در کیفیت بالا خریداری می نمایند که در صورت نیاز طرح مد نظر آنها با استفاده از نرم افزار و دستگاه مخصوص بر روی جعبه ها پیاده سازی می گردد.

جعبه های چوبی شکلات لیزری در مدل های لوکس و زیبا برای اینگونه محصولات طراحی و ساخته می شوند، چراکه این جعبه ها اهمیت موثری در فروش محصولات داشته و به عنوان یک باکس هدیه نیز از سوی مشتریان خریداری می شود.

سفارشی نمودن این مدل جعبه ها برای برند های شکلات و مشاغل معمولا با طراحی خارجی و داخلی جعبه به دلخواه آنها پیش می روند و دیزاین و هر گونه جزئیات با نظر آنها بوده که در نهایت بسته بندی مورد نیاز آنها تامین می گردد.

جعبه شکلات کوچک برش لیزری نیز از جمله انواع بسته بندی های سفارشی است که توسط برند ها درخواست طراحی و تولید شده که معمولا در مناسبت های خاص از جمله ولنتاین و یا عید نوروز و شب یلدا، مورد استفاده قرار میگیرد.

جعبه های چوبی برش لیزری کادویی به عنوان یک باکس منحصربفرد در مقایسه با سایر بسته بندی ها انتخاب ماندگاری برای انواع هدایا می باشد که علاوه بر ارزشمند نمودن کادو، ارائه آن نیز خاص تر می نماید.

جعبه های چوبی کادویی برش لیزری نیز به واسطه ایجاد هر گونه طراحی در دسته ها و مدل های مختلفی از جمله ؛ سنتی، کلاسیک، مربعی، مستعطیلی، چند ضلعی، کشویی، درب پیوسته، پارتیشن بندی و... ساخته شده اند که بررسی این جعبه ها اغلب با توجه به نوع کادو و هدایا صورت میگیرد.

به  عنوان مثال اگر کادو اکسسوری و یا سرویس جواهرات باشد، جعبه نیز در هنگام خرید، با توجه به ابعاد این هدیه و ویژگی های آن در مدلی مشخص بعد از بررسی انتخاب میشود.

 جعبه چوبی برش لیزری شکلات کادویی مناسب ولنتاین از جمله این بسته بندی ها است که معمولا در رنگبندی قرمز و برش لیزری متقاوت و زیبا آماده سازی می شود که برای انواع شکلات ها و سلایق مختلف مناسب بوده و میتوان این جعبه را هم به صورت آماده و یا به صورت سفارشی برای مشاغل خریداری نمود.

باکس چوبی لیزر کات در مدل مربع دارای پارتیشن بندی 8 گانه از دیگر مدل های این جعبه ها می باشد که در هر قسمت از آن امکان قرار دادن نوع متفاوتی از شکلات وجود دارد، که میتوان هر نوع شکلات را به صورت مجزا از یکدیگر در این جعبه بسته بندی نمود، مشتریان می توانند مدل جعبه و تعداد پارتیشن بندی را به دلخواه و بسته به نوع نیاز خود تغییر دهند.

جعبه های چوبی برش لیزری برای انواع کوکی، پاستیل، شکلات قلبی، شکلات رنگی، ماکارون و... مناسب هستند و میتوان با توجه به سلیقه مشتریان و مخاطبان این جعبه ها را با توجه به مدل محصول و مناسب ها در طرح لیزری زیبایی تولید و طراحی نمود.

امکان برش لیزری طرح و دیزاین و نوشته مد نظر بر روی جعبه در هر ابعادی با توجه به استاندارد های مشخص شده وجود دارد و میتوان جعبه چوبی لیزری کادویی را برای انواع شکلات ها در منحصربفرد ترین حالت تولید نمود.

در واقع جعبه های چوبی لیزری سفارشی و کادویی هنگام ساخت در بالا ترین کیفیت آماده سازی می شوند، چراکه در تمامی روند تولید این جعبه ها، کیفیت معیار اصلی قرار گرفته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح لیزر جعبه دمنوش و... شما عزیزان می توانید به مقاله : بررسی طرح لیزر جعبه دمنوش چوبی+ قیمت خرید و سفارش آن مراجعه فرمایید.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

معرفی انواع جعبه چوبی شکلات و تنقلات برش لیزری با کیفیت لوکس باکس :

 

انواع جعبه چوبی شکلات و تنقلات برش لیزری با کیفیت لوکس باکس با به کار گیری بهترین متریال تولید شده است که هر یک نیز دارای ویژگی ها و مزیت های منحصربفردی هستند، کیفیت بالای این جعبه ها موجب شده که ارزش کالا و محصولاتی مانند شکلات و تنقلات بالا رفته و برای هدایا نیز انتخاب مناسبی باشند.

در ادامه این بخش از مقاله به معرفی چندین مدل جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس می پردازیم :

1. جعبه چوبی لیزر کات مستعطیلی شکلات تنقلات مدل دسته دار لوکس باکس کد LB058

جعبه چوبی شکلات برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 6*12*29.5

ظرفیت : 700 الی 800 گرم انواع تنقلات

جنس : ام دی اف

رنگ : گردویی تیره

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع محصولات و تنقلات

 

2. جعبه چوبی برش لیزری شکلات شیرینی لوکس باکس کد LB030

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 6 * 22 * 22

ظرفیت : 40 عدد دمنوش مثلثی

جنس : ام دی اف

یراق آلات : چوبی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع تنقلات و دمنوش ها

 

3. جعبه چوبی برش لیزری شکلات نسکافه مربعی لوکس باکس کد LB28-11

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 5 * 25 * 25

ظرفیت : 800 الی 900 گرم انواع تنقلات

جنس : ام دی اف

رنگ : قهوه ای تیره

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع تنقلات و محصولات

 

4. جعبه برش لیزری چوبی شکلات تنقلات مدل سنتی _ کلاسیک لوکس باکس کد LB053

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 6 * 22 * 32

وزن : 1000 الی 1200 گرم انواع تنقلات

جنس : ام دی اف

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : برای بسته بندی، نگهداری، کادو انواع تنقلات و محصولات

 

5. جعبه چوبی لیزر کات ارمغان مدل شش ضلعی ترمه لوکس باکس کد LBL013

جعبه چوبی لیزر کات لوکس باکس

ابعاد : 5 * 21 * 21

وزن : 500 گرم انواع تنقلات

جنس : ام دی اف با پوشش ترمه فیروزه ای رنگ

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع مغزیجات و محصولات

 

6. جعبه چوبی برش لیزری ترمه ارمغان طرح یلدایی تنقلات لوکس باکس کد YALDA03

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

ابعاد : 6 * 22.5 * 31.5

وزن : 1000 الی 1200 گرم انواع تنقلات و مغزیجات

جنس : ام دی اف

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب بسته بندی انواع تنقلات، مغزیجات، هدایای شب یلدا،یلدای عروسی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید آنلاین تک و عمده جعبه چوبی لیزری، شما عزیزان میتوانید به مقاله : خرید آنلاین و اینترنتی جعبه چوبی با برش لیزری به صورت تک و عمده مراجعه فرمایید.

جعبه چوبی برش لیزری لوکس باکس

طریقه خرید و سفارش سازی جعبه چوبی لیزری از لوکس باکس :

 

طریقه خرید و سفارش سازی جعبه چوبی لیزری از لوکس باکس معمولا به صورت عمده و تک بوده و بیشتر مشتریان سفارش سازی این جعبه را به صورت عمده انجام می دهند و متناسب با نوع محصولات و استایل برند خود این جعبه ها را با طرح لیزر مناسب و دلخواه خود انتخاب و ثبت خرید می نمایند.

خرید تک جعبه چوبی برش لیزری از طریق مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس و طی نمودن فرآیند زیر می باشد :

1. جعبه چوبی لیزر کات خود را در دسته بندی مورد نظر ( جعبه چوبی لیزر کات ) جستجو نمایید.

2. تعداد مورد نیاز از این جعبه را مشخص نموده ( در صورت سفارشات بالای 3 عدد با تیم پشتیبانی تماس حاصل نمایید.)

3. عضویت در وب سایت و ثبت نام را انجام داده و با تکمیل اطلاعات خود این مرحله را طی نمایید.

4. آدرس و اطلاعات مد نظر مانند ( شماره تماس، نام و نام خانوادگی، کد پستی و... ) وارد نمایید.

5. جعبه چوبی برش لیزری را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

6. در نهایت سفارشات خود را نهایی نموده و با انتخاب نمودع دریافت نیز پرداخت صورت میگیرد.

 

*  برای ثبت سفارش سازی و سفارشات عمده نیز شما عزیزان میتوانید با تیم پشتیبانی لوکس باکس که 24 ساعته پاسخگوی شما می باشد تماس حاصل نموده و در ارتباط باشید.