ساخت جعبه های چوبی لوکس باکس

                                                                                                                                        

ساخت جعبه های چوبی امروزه با توجه به استقبال اکثر افراد به جهت مصارف گوناگون مورد توجه شرکت لوکس باکس قرار گرفته است . جعبه های چوبی را می توان در شکلها ، اندازه و طرح های مختلف و با توجه به سلیقه مشتری ساخت . تولید جعبه های چوبی ،  انواع مختلفی دارند که شما عزیزان با توجه به نیازتان جعبه چوبی را انتخاب و خریداری می نمایید . ساخت باکس های چوبی ضمن زیبایی ظاهری باید از کیفیت مناسب و پرداخت مطلوب با کارآیی عالی برخوردار باشند . لوکس باکس ، به عنوان تنها تولید کننده انواع جعبه های چوبی (باکس های شکیل و دکوری ) در کشور با گردآوری گروه قدرتمندی در بخش طراحی انواع باکس های چوبی نفیس و تزیینی مطابق با نیاز شما بزرگواران ، خدمات ساخت  انواع جعبه های چوبی را ارائه می دهد .

در ادامه میخواهیم با ساخت انواع جعبه های چوبی نفیس و پرکاربرد آشنا شویم که توانسته اند نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جذب کنند :                                                

_ ساخت انواع جعبه های چوبی لوکس

_ متریال به کاربرده شده در ساخت انواع باکس های چوبی  و شکیل

_ انواع جعبه های چوبی

_ قیمت جعبه های چوبی

_ جعبه های چوبی پرکاربرد برای استفاده های مختلف در منزل و یا محیط کار و ...

🤔 ساخت انواع جعبه های چوبی لوکس و شکیل

در این مقاله شما را با انواع مختلف جعبه های چوبی تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی لوکس  و ساخت  جعبه های چوبی ، آشنا خواهیم کرد و به شما معرفی می کنیم که شرکت لوکس باکس  ، با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ، انواع جعبه های چوبی تبلیغاتی  را در انواع مختلف و با طرح هایی با دلخواه مشتری و در اندازه و ابعاد مختلف تولید می کند.

                                                  

🤔 متریال به کاربرده شده در ساخت انواع باکس های چوبی لوکس باکس 

با توجه به کاربری جعبه های چوبی ، چوب های به کاربرده شده و حتی نوع تولید آن ها متفاوت می باشد . برای مثال در ساخت جعبه هایی که جهت بسته بندی کالاهای سبک استفاده می شوند از چوب ام دی اف با ضخامت 3 میل همراه با روکش چوب  استفاده می شود که با لیزر برش خورده و با شیارهای ایجاد شده توسط دستگاه لیزر ، دیواره های جعبه های چوبی در هم جفت می شوند.  ام دی اف به عنوان یک فرآورده چوبی با چگالی متوسط ، نوعی تخته فیبر است که با روکش های تزیینی زیبا تحت فشار و حرارت بر روی آن چسبانده می شوند .نظیر 

👈جعبه آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB29-01

 

نوع دیگر از انواع باکس های چوبی لوکس باکس ، جعبه های چوبی تزیینی  و دکوری  ساخته شده از چوب های نفیس طبیعی نظیر گردو ، رز ، ونگه و نراد ...  هستند که از ارزش بالایی برخوردار هستند. چوب از جمله مصالح ساختمانی است که در طبیعت به وفور یافت می شود. این ماده بافتی بسیار زیبا دارد و حضور آن در ساختمان جلوه ای بی نظیر ایجاد می کند. چوب درختان با توجه به بافت آنها متفاوت بوده و همین امر تنوع و زیبایی آنها را دوچندان نموده است.این متریال از قابلیت برش کاری، سمباده زنی، خراطی، پردازش و رنگ آمیزی برخوردار است و نه تنها در فضای بیرون ساختمان بلکه در دکوراسیون داخلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مانند 

👈جعبه نفیس دمنوش پذیرایی تی بگ لوکس باکس کد LB120-W

 

 

🤔 انواع جعبه های چوبی لوکس باکس  (باکس های تزینی و فانتزی ) و کاربرد آنها

جعبه چای کیسه ای و دمنوش لوکس باکس  (باکس چوبی دمنوش تی بگ )                                              

جعبه های چوبی پذیرایی دمنوش لوکس باکس  ، در طرح و ابعاد مختلف با جنسی از چوب و متریال با کیفیت با کارآیی زیاد جهت نگهداری انواع دمنوش ، تی بگ و کافی میکس ارائه شده اند .  

                                                   

🙂جعبه های پذیرایی آجیل و خشکبار لوکس باکس

آجیل از دیرباز یکی از نمادهای فرهنگ ایرانی است به صورتی که برخی از مراسم های سنتی ایرانیان مانند عید نوروز و یلدا تنها با حضور آجیل مفهوم خود را پیدا می کنند. امروزه برای بسته بندی و نگهداری انواع آجیل و خشکبار جعبه های چوبی لوکس باکس با جنسی از چوب طبیعی ، جایگزین بسیار خوبی برای پاکت های کاغذی و پلاستیکی شده اند که در ادامه شما را بیشتر با این نوع جعبه های چوبی آشنا می کنیم.

 🙂جعبه هدیه چوبی لوکس باکس                                                 

هدیه یا کادو، که به آن پیشکش، ارمغان یا تحفه نیز می‌گویند، چیزی است که آن را بدون انتظار دریافت چیزی دیگر به شخص دیگری تقدیم کنند. جعبه های  هدیه چوبی لوکس باکس   ، بسیار با کیفیت و با استفاده از متریال درجه یک و بسیار مرغوبی طراحی و تولیده شده اند. طراحی متفاوت این باکس های چوبی سبب کارآیی بیشتر این جعبه ها شده است .ظاهر زیبا، طبیعی و لطیف چوب باعث شده است که افراد زیادی استفاده از جعبه هدیه چوبی را برای کادو های فانتزی خود ترجیح بدهند و به این جعبه ها روی بیاورند. مانند 

👈جعبه گل هدیه کادو ولنتاین لوکس باکس کد LB261

🙂 جعبه جواهرات لوکس باکس   

                                                                                                     

جعبه جواهرات برای محافظت از طلا و جواهرات قیمتی، مورد استفاده قرار می گیرد. مانند 

👈جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB302-W

 

🙂سینی های سرو و پذیرایی چوبی لوکس باکس                                                             

سینی های چوبی امروزه کاربردهای بیشتر نسبت به گذشته دارند . علاوه بر کاربردهای قبلی ، سینی سرو چوبی امروزه کاربرد تزیینی و دکوراتیو نیز پیدا کرده اند . سینی های پذیرایی چوبی لوکس باکس در دو نوع چاپی و لیزری جهت سرو گرم و سرد طراحی و تولید شده اند . نظیر 

👈سینی پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB501

 

🤔 قیمت جعبه های چوبی لوکس باکس

برای محاسبه قیمت باکس های چوبی باید به موارد مختلف نظیر سایز و اندازه باکس های چوبی ، نوع چوب مصرفی در جعبه ، تکنیک ساخت جعبه و نوع پوشش و رنگ به کاربرده شده را در نظر گرفت .در واقع نوع چوب مصرفی و تکنیک ساخت جعبه تعیین کننده قیمت جعبه هستند به طوری که جعبه که حاصل هنر دست است و یا هنر منبت و یا گره چینی و ... بر روی آن کار شده است به مراتب قیمت بالاتری نسبت به سایر باکس های چوبی دارد . سایز جعبه یکی دیگر از مواردی است که باید بدان توجه شود به طوری که هرچه ابعاد جعبه بزرگتر باشد ، قیمت آن بیشتر است . بنابراین در هنگام خرید جعبه چوبی خوب است تا به موارد بالا توجه شود تا قیمتی بالاتر از ارزش کار را پرداخت ننمائید . همچنین برای خرید عمده جعبه های چوبی لوکس باکس می توانید بر روی لینک آبی رنگ این مقاله از لوکس باکس کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید. 

                                                  

🤔 جعبه های چوبی پرکاربرد  لوکس باکس  ، برای استفاده های مختلف در منزل و یا محیط کار و ...

در محیط منزل اکثرا از دو نوع جعبه استفاده می شود : جعبه های چوبی دکوری و جعبه های چوبی به منظور سرو سامان دادن به میز .

استفاده از باکس های چوبی ضمن زیبایی باید کارآیی نیز داشته باشند هم برای کشو ها و کابینت ها و هم برای اتاق نشیمن تا هم به زیبایی و نظم محیط بیفزاید و هم محتویات را به اندازه مناسب در خود جای دهد .

در محیط کار و ادره جات هم بیشتر از باکس های چوبی با ظاهری رسمی و کلاسیک استفاده می شود که ضمن زیبایی بخشیدن به میز پذیرایی ، نظم و ترتیب را هم به دنبال دارد .

😊 جعبه های چوبی لوکس باکس ، به گونه ای تولید می شوند که علاوه بر زیبایی و استحکام ، کاربردهای فراوانی نیز دارند .همچنین باکس های چوبی لوکس باکس ، در سایز و ابعاد مناسبی تولید می شوند که ضمن نظم دادن به اطراف شما ،  جذابیت و زیبایی میز پذیرایی شما را نیز دو چندان می کنند . به طور کلی  طراحی و ساخت جعبه های چوبی لوکس باکس ، مطابق با استاندارد جهانی بوده و از هر لحاظ با نمونه های داخلی و خارجی قابل قیاس است . امیدواریم توانسته باشیم تا در این مقاله راهنمایی های لازم جهت خرید یک باکس چوبی لوکس و نفیس را انجام داده باشیم تا شما عزیزان بتوانید یک خرید مطمئن  از مجموعه لوکس باکس  ، را داشته باشید.

yesسخن پایانی ...

برای ثبت سفارشات تک و عمده خود می توانید وارد وب سایت فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، شده و مراحل خرید را طی نمایید تا سفارش شما ثبت و در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال شود. سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله از لوکس باکس همراهی نمودید.