10 مدل جدید و محبوب باکس تی بگ دمنوش وارمردار چوبی - فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس

دمنوش های گیاهی جزء نوشیدنی های بسیار مفید و لذت بخشی هستند که تنوع بسیاری داشته و تمامی سلیقه ها را پاسخگو هستند. با این وجود بسیاری از افراد هستند که به صورت روزانه از دمنوش ها و تی بگ ها استفاده می کنند و معمولا میز پذیرایی آن ها بسیار شلوغ و نا منظم است . بدین جهت وجود جعبه دمنوش پذیرایی چوبی و با یک ظرف و باکس نگهدارنده انواع دمنوش تی بگ چای کیسه ای با تعدادی تقسیم بندی مجزا همراه با یک محفظه وارمردار که بتواند امکان دسترسی سریع را به یک نوشیدنی گرم و تازه به شما بدهد ، لازم و ضروری است . کاری که دقیقا جعبه های وارمردار دمنوش تی بگ چوبی لوکس باکس انجام می دهند . باکس هایی نظم دهنده که در عین کاربردی بودن ، زیبایی و جذابیت خاصی را به میز پذیرایی شما عزیزان نیز می بخشند .

                                                

اگر شما هم کنجکاو برای خرید یک جعبه وارمردار چوبی پذیرایی شیک شده اید اما نمی دانید که باید از کجا آن را تهیه نمایید، کافی است ما را در این مقاله تا انتها همراهی نمایید تا شما را با یک فروشگاه و تولید کننده انواع جعبه های پذیرایی وارمردار آشنا نماییم.

  • - جعبه دمنوش وارمردار چوبی لوکس باکس

  • - راهنمای باکس های پذیرایی تی بگ دمنوش لوکس باکس

  • - 10 مدل جدید و محبوب باکس تی بگ دمنوش وارمردار چوبی

  • - مزایای خرید جعبه پذیرایی وارمردار لوکس و زیبا

  • - قیمت جعبه دمنوش وارمردار لوکس باکس

  • - سوالات مربوط به خرید ارزان جعبه تی بگ وارمردار چوبی

                                                  

winkجعبه دمنوش وارمردار چوبی لوکس باکس

لوکس باکس به عنوان یکی از مجهز ترین و بزرگ ترین تولید کنندگان انواع جعبه های پذیرایی چوبی اعم از جعبه های دمنوش وارمردار سعی نموده است تا با تولید انواع باکس های رومیزی چوبی شیک و لوکس ، تمامی سلیقه ها را پوشش دهد . جعبه های دمنوش وارمردار چوبی لوکس باکس ، از جمله محصولات جدید و نوین با طراحی زیبا و در عین حال کاربردی برای پذیرایی در منزل و یا محیط کار هستند که این جعبه های وارمردار با جنسی از چوب همراه با فضاهای متعدد برای قرار گیری انواع تنقلات ، آجیل و خشکبار و تی بگ چای کیسه ای و ... هستند و با داشتن محفظه گرم نگهدارنده از سایر نمونه جعبه های پذیرایی کاربردی تر و کارآمد تر هستند.

winkراهنمای باکس های پذیرایی تی بگ دمنوش وارمردار لوکس باکس

به منظورخرید جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ وارمردار چوبی با توجه به تنوع بالا موجود در بازار ، خرید یک جعبه وارمردار لوکس و با کیفیت ، دغدغه بسیاری از افراد می باشد که در ادامه راجع به این موضوع با شما صحبت خواهیم کرد ، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. نکات خرید جعبه پذیرایی تی بگ دمنوش لوکس باکس :

  • yesجنس جعبه وارمردار : جعبه های تی بگ وارمردار لوکس باکس از مواد اولیه چوب طبیعی ، راش و ام دی اف با کیفیت ، با روکش چوب در رنگ های مختلف به دو صورت نجاری و لیزری در نهایت دقت و ظرافت به وسیله دستگاه سی ان سی و یا نجار همراه با متریال درجه یک طراحی و ساخته می شوند . جعبه هایی بسیار مستحکم و مقاوم در برابر ضربه که با داشتن متریال کاملا طبیعی از چوب و ام دی اف ، جلوه ای از طبیعت داشته و در عین حال بسیار جذاب بوده و چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. البته علاوه بر مدل و جنس چوبی جعبه دمنوش ، لوکس باکس با ارائه و معرفی جعبه تی بگ شیشه ای سعی کرده است تا پاسخگوی تمامی سلیقه ها باشد. 
  • yesطراحی و شکل ظاهری جعبه های تی بگ وارمردار : طراحی و ساخت جعبه های پذیرایی تی بگ دمنوش وارمردار به گونه ای است که دارای فضاهای متعددی برای قرار گرفتن تنقلات و ملزومات نوشیدنی است و در کنار این تقسیم بندی ها یک محفظه گرم نگهدارنده همراه با شمع وارمر ، مناسب قرار گرفتن قوری چای ، قهوه و لیوان دمنوش جهت گرم و تازه ماندن تعبیه شده است که جلوه ای خاص و متفاوت را به این باکس ها بخشیده است و در کنار این محفظه یک فضای کوچک دیگر نیز به منظور قرار گیری خوراکی های سرو و نوشیدنی همانند نبات ، شکلات و ...تعبیه شده است .
  • yesدرب باکس دمنوش وارمردار : از آن جا طراحی جعبه های پذیرایی دمنوش وارمردار لوکس باکس ، مهندسی شده و خاص است به منظور جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و آلودگی های زیست محیطی به محتویات داخلی جعبه ، از درب هایی با پوشش کریستالی ، نوعی طلق شفاف و نشکن استفاده شده که ضمن حفظ کیفیت اولیه مواد ، نمایی زیبا را نیز از آن ها به نمایش می گذارد و بدین ترتیب زیبایی خاصی را به میز پذیرایی شما می بخشد.
  • yesرنگ ، ابعاد و کیفیت جعبه های وارمردار : لوکس باکس با توجه به اهمیتی که برای مشتریان خود قائل است سعی کرده است با تنوع بالای جعبه های وارمردار در طرح و رنگ ، تمامی سلیقه ها را پوشش دهد. رنگ باکس های تی بگ وارمردار لوکس باکس با توجه به مواد اولیه ای که دارند دارای رنگ های سفید ، قهوه ای روشن و تیره می باشد و با توجه به ابعاد استانداری که این جعبه های رومیزی دارند ، فضای زیادی را از میز پذیرایی شما اشغال نکرده و حتی می توان آن ها را در کشو های کابینت و یا آشپزخانه نیز جای داد.

و در کل اگر به قصد خرید و بررسی جعبه دمنوش تی بگ وارمردار به بازار می روید ، پیشنهاد ما به شما عزیزان با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد ، استفاده و خرید جعبه های چوبی دمنوش وارمردار لوکس باکس است که بی شک متوجه کیفیت عالی همراه با قیمت مناسب این باکس ها می شوید.

                                                  

wink10 مدل جدید و محبوب باکس تی بگ دمنوش وارمردار چوبی

معمولا جعبه های وارمدار به مدل های مختلف و متنوعی طراحی و ساخته می شوند که در این قسمت از مقاله می خواهیم به بررسی انواع جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ وارمردار لوکس باکس بپردازیم :

surpriseجعبه دمنوش وارمردار نجاری لوکس باکس : باکس هایی ساخته شده از چوب طبیعی راش ، چوبی بسیار پر کاربرد و مفید که در نهایت استحکام و مقاومت با وزن نسبتا سنگین و مدت زمان زیاد برای طراحی و ساخت ، به منظور جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت ، سطح آن ها با روغن های گیاهی برای پوشش نهایی چوب جلا داده شده است که همین ویژگی سبب دو چندان شدن کارآیی این باکس های نفیس رومیزی شده است . استفاده از یک محفظه وارمردار در وسط جعبه همراه با تعدادی مقسم در اطراف جعبه برای نگهداری انواع خوراکی ها و ملزومات نوشیدنی با درب هایی با دستگیره های قندانی شکل از چوب و همراه با پوشش کریستالی شفاف و نشکن برای جلوگیری از ورود گرد و خاک محیط به داخل موجب شده است تا این باکس های وارمردار بسیار مورد استقبال افراد قرار گیرند. نظیر :

  1. جعبه پذیرایی وارمردار چوبی دمنوش تی بگ لوکس باکس کد LB402

دارای محفظه مجهز به وارمر

زیبا و بسیار مستحکم

مناسب برای پذیرایی از مهمانان در منزل و یا محل کار

surpriseجعبه دمنوش تی بگ لیزری لوکس باکس : این مدل جعبه های پذیرایی دمنوشی با تنوع بسیار بالا در طراحی ظاهری و رنگ با استفاده از مواد اولیه ام دی اف با روکش چوب ، به عنوان یک فرآورده چوبی مستحکم و فشرده شده به وسیله دستگاه تمام اتوماتیک سی ان سی، با صرف مدت زمان کمتر ساخته شده و متریال به کار رفته در ساختار این باکس های رومیزی از ضخامت و مقاومت مناسبی در برابر ضربه برخوردار بوده و به دلیل داشتن محفظه وارمردار برای گرم نگه داشتن قوری ، آن را از میان سایر جعبه های دمنوش و پذیرایی متمایز نموده است . کاربردی بودن همراه با طراحی بیرونی زیبا با برش های تزیینی جذاب و قیمت مناسب و ارزان در این باکس ها نظر بسیاری را به خود جلب نموده و بسیار مورد پسند افراد قرار گرفته است. مانند :

  1. جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-M0

زیبا و متفاوت

دارای محفظه وارمر

مستحکم و با کیفیت

در ادامه به مدل های پرفروش و جدید انواع جعبه های دمنوش وارمردار لیزری و نجاری گرد و مستطیل لوکس باکس می پردازیم ، ما را همراهی نمایید:

  1. جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-W

ابعاد : 8 * 23 * 31

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب

  1. جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB112-0

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 300 الی 400 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

  1. جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB112-11

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 300 الی 400 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

  1. جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB113-01

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 400 الی 500 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

  1. جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB113-1

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 400 الی 500 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

  1. جعبه وارمردار پذیرایی دمنوش تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB401

ابعاد : 4.5 * 33 * 33

ظرفیت : 600 الی 1000 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب راش

  1. جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB403

ابعاد : 4 * 20 * 42

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب راش

در صورت تمایل برای مشاهده و بررسی هر کدام از جعبه های وارمردار پذیرایی که در بالا ذکر شد ، کافی است بر روی کد و لینک آبی رنگ آن ها کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی آن ها منتقل و در صورت نیاز آن ها را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

                                                  

winkمزایای خرید جعبه پذیرایی وارمردار لوکس و زیبا

استفاده از جعبه وارمردار دمنوش تی بگ چای کیسه ای ، مزایای و کاربرد هایی دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت :

  1. گرم و تازه نگه داشتن محتویات داخلی قوری نوشیدنی در مدت زمان زیاد در طول مهمانی و یا جلسات کاری
  2. دادن حق انتخاب به مهمان در انتخاب نوع نوشیدنی مورد علاقه شان
  3. ضمن کارآیی فراوان ، جنبه دکوری نیز داشته و جلوه ای خاص و لوکس را به میز پذیرایی شما می بخشد.
  4. جلوگیری از بهم ریختگی و بی نظمی میز شما به دلیل استفاده از ظروف مختلف
  5. باعث سهولت در پذیرایی از چندین نفر می شود.
  6. و برای هدیه تبلیغاتی لوکس و یا به عنوان جعبه کادو دمنوش تی بگ وارمردار نیز پیشنهاد بسیار خوبی است که موجب می شود تا مخاطبتان سلیقه شما را تحسین کند.

winkقیمت جعبه دمنوش وارمردار لوکس باکس

یکی از نکات بسیار مهم برای شما عزیزان در زمان خرید جعبه وارمردار دمنوش تی بگ چای کیسه ای ، بررسی قیمت جعبه پذیرایی با توجه به کیفیت آن است که خوشبختانه لوکس باکس با در نظر گرفتن تمامی سلیقه ها و بودجه مشتریان خود ، این امکان را برای آن ها فراهم نموده است تا بتوانند با هر سبک و سیاقی و با هر بودجه ای ، باکس وارمردار دمنوش مورد نظر و مورد نیاز خود را تهیه نمایند . قیمت جعبه های پذیرایی تی بگ وارمردار چوبی لوکس باکس با توجه به به کار برده شدن مواد اولیه بسیار با کیفیت همراه با یراق آلات درجه یک و طراحی بیرونی و داخلی منحصر به فرد و با توجه به این که شما عزیزان به طور مستقیم از کارخانه و بدون واسطه خرید می کنید ، بسیار مناسب و اقتصادی بوده و تجربه یک خرید با کیفیت ، هوشمندانه و به صرفه را برای شما عزیزان رقم می زند. برای مشاهده تمامی نمونه کارها و قیمت محصولات چوبی لوکس باکس کافی است بر روی لینک آبی رنگ فروشگاه لوکس باکس کلیک نمایید تا به صفحه وب سایت ما وارد شوید وبا داشتن اطلاعات کافی در مورد محصول مورد نیاز ، خرید خود را انجام دهید.

                                                 

winkسوالات مربوط به خرید ارزان جعبه تی بگ وارمردار چوبی

معمولا در هنگام خرید جعبه های واردار شیک و کاربردی ، سوالاتی ذهن شما را درگیر می کند که ما در این مقاله قصد داریم تا شما را در جهت خرید هوشمندانه انواع جعبه های تی بگ وارمردار راهنمایی کنیم ، پس همراه ما باشید :

  1. چرا جعبه پذیرایی بخرم ؟

با توجه به این که امروزه جعبه های پذیرایی به عنوان سبکی جدید از ظروف سرو و پذیرایی ، بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته اند می توان گفت با توجه به طراحی فوق العاده این باکس های رومیزی همراه با تعدادی خانه و مقسم برای قرار دادن و نگهداری خوراکی و تنقلات مختلف برای کاربردهای متفاوت ، خرید یک جعبه پذیرایی چوبی به شما عزیزان پیشنهاد می شود.

  1. جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ بخرم یا جعبه وارمردار ؟

می توان گفت که جعبه های دمنوش تی بگ وارمردار با توجه به تعبیه و داشتن قسمتی برای شمع وارمر به اصطلاح محفظه گرم نگهدارنده قوری همراه با چندین فضای مجزا برای انواع تنقلات ، بسیار کاربردی تر بوده و می تواند تکمیل کننده پذیرایی خاص شما باشد.

  1. کدام جنس جعبه پذیرایی وارمردار را بخرم ؟

با توجه به نمونه های زیاد جعبه های وارمردار موجود در بازار ، می توان اشاره کرد که جعبه های وارمردار ام دی اف و جعبه چوبی دمنوش وارمردار چوب راش ، با توجه به استحکام و مقاومت ناشی از به کاربرده شدن مواد اولیه کاملا طبیعی از چوب و ام دی اف ، ضمن داشتن زیبایی خیره کننده ، ماندگاری و دوام بیشتری داشته و پیشنهاد می شود.

  1. آیا جعبه های وارمردار باید دارای درب باشد ؟

در پاسخ به این سوال می شود گفت که اگر به دنبال حفظ کیفیت و ماندگاری محتویات داخلی باکس مورد نظر هستید ، خرید جعبه های درب دار توصیه می شود که ضمن زیبایی ، از ورود آلودگی های زیست محیطی به داخل جلوگیری می کنند. مخصوصا این که اگر پوشش این درب ها از کریستال و طلق نشکن باشد تا خطر شکستگی شیشه را نداشته باشد.

  1. نحوه انتخاب باکس وارمردار پذیرایی برای خرید ؟

شما عزیزان در هنگام خرید جعبه پذیرایی وارمردار چوبی ، باید به تعداد مقسم و تقسیم بندی های داخلی با توجه به تنقلاتی که قرار است در داخل جعبه نگهداری نمایید و محیطی که قرار است این باکس پذیرایی را در آن استفاده کنید ، توجه نمایید تا مناسب دکوراسیون منزل و یا محیط کار شما باشد.

👈و سخن پایانی ...

امیدوار هستیم که توانسته باشیم راهنمای خرید با کیفیت و ارزان شما برای جعبه دمنوش تی بگ وارمردار لوکس و شیک از یک فروشگاه معتبر و شناخته شده باشیم.