قیمت 10 مدل بهترین سینی مزه فینگر فود چوبی مدرن و کلاسیک + خرید ارزان

قطعا برای شما هم پیش آمده است که به یک جشن تولد و یا مهمانی دعوت شده باشید و یک سینی مزه چوبی را بر روی میز پذیرایی و یا سرومیزبان دیده باشید. یکی از چیزهایی که پذیرایی خوب، بی بدیل و قابل توجه شما را تکمیل و در خاطره ها ماندگار می کند، سینی مزه و فینگرفود است، سینی های سرو و مزه چوبی و سینی گردان چوبی علاوه بر کارآیی بسیار زیاد ، هماهنگی و هارمونی خاصی به میز یا سفره ی شما می دهند. در واقع سینی مزه و سرو و پذیرایی ضمن دو چندان کردن زیبایی میزبانی شما  کار حمل و سرو چای، میوه، شیرینی و انواع فینگر فود و غذا ها را نیز انجام می دهد. تنوع سینی های مزه لوکس باکس از نظر جنس و مدل می تواند هر سلیقه و علاقه را قانع و با دیگر وسایل و ظروف خانه و آشپزخانه و دکوراسیون شما ست شود.

                                                          

😉در این مقاله قرار است راجع به قیمت و خرید سینی چوبی و انواع سینی چوبی مزه فانتزی که خواهان زیادی دارد نیز صحبت کنیم . پیشنهاد می کنیم با ما همراه شوید :

  1. پذیرایی با یک سینی مزه فینگر فود چوبی لوکس مخصوص مهمانی

  2. انواع سینی مزه

  3. راهنمای خرید سینی مزه چوبی شیک و ارزان

  4. قیمت 10 مدل بهترین سینی مزه فینگر فود چوبی مدرن و کلاسیک

  5. خرید انواع سینی مزه چوبی به همراه قیمت + فروشگاه لوکس باکس

🙃پذیرایی با یک سینی مزه فینگر فود چوبی لوکس مخصوص مهمانی

سینی مزه به یک ظرفی با دیواره و عمق مختلف گفته می شود که شامل تعداد زیادی از تنقلات و خوراکی و انواع فینگر فود ها می باشد که با چیدمانی خاص و رنگارنگ در کنار هم قرار گرفته و تزیین شده اند . محتویات سینی مزه و فینگر فود می تواند شامل میوه ها ، فینگر فود ها ، آجیل ها ، تنقلاتی مانند چیپس و پفک و یا انواع دسر و سالاد و موارد دیگری باشد که طبق سلیقه میزبان این محتویات می تواند تغییر کنند .

می توان بیان کرد که پذیرایی با سینی مزه چوبی سرو و فینگر فود ضمن القای حس خوب به افراد و دو چندان کردن دکوراسیون میز پذیرایی شما ، دارای حملی آسان و سبک بوده و می توان از آن ها برای مصارف گوناگون در مناسبت های مختلف استفاده نمود. سینی های مزه چوبی محبوب تر هستند و این به دلیل بافت متفاوت چوب است که باعث می شود میزبانی شما متنوع تر شود. این سینی های چوبی مزه و فینگر فود ساده و لوکس برای افرادی که به سبک کلاسیک علاقه دارند، بسیار جذاب و محبوب است.

                                                  

🙃انواع سینی مزه

  1. سینی مزه چوبی : سینی مزه چوبی یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین سینی‌‌ها برای پذیرایی از مهمانان در مناسبت های مختلف می‌‌باشدکه به واسطه آن می‌‌توانید انواع نوشیدنی‌‌ها، خوراکی‌‌ها و تنقلات و فینگر فود ها را با استفاده از سینی چوبی مزه به روی میز سرو و پذیرایی انتقال دهید و از مهمانان خود پذیرایی کنید. چوب به کار رفته در طراحی و تولید سینی‌های مزه در رنگ‌ها و بافت‌ های مختلفی موجود است. چوب به کار برده شده ممکن است از چوب گردو و چوب راش و ... باشد که بر اساس نوع چوب به کاربرده شده دارای وزن های مختلفی نیز می باشد. به طور مثال سینی های مزه چوب راش وزن سنگین تری نسبت به بقیه نمونه سینی های مزه دارند.
  2. سینی مزه سنگی : سینی مزه سنگی یکی از محصولات سنگی بسیار زیبا و پرکاربرد است. سینی های سنگی موارد استفاده گوناگونی دارند که می توان به عنوان ظرفی برای سرو انواع خوراکی ها مانند شیرینی و میوه نیز اشاره کرد.
  3. شات پلیت ها : یکی دیگر از انواع مختلف سینی های مزه که برای چیدمان فینگر فود و تنقلات شما بسیار مناسب است، شات پلیت ها هستند . به کمک شات پلیت ها می توان انواع خوراکی ها و تنقلات مختلف را در کنار لیوان هایی که برای نوشیدنی در کنار آن ها قرار دارد و میان مواد خوراکی مختلف سرو نمود. در واقع یک صفحه سینی با چندین جای مخصوص برای انواع نوشیدنی که برخی از این شات پلیت ها گردان نیز هستند .
  4. سینی مزه گالوانیزه : یکی دیگر از انواع سینی های مزه ، سینی گالوانیزه می باشد . جنس سینی های گالوانیزه از جنس روحی می باشد که معمولا قسمت رویی آن به رنگ مشکی رنگ می شود. این سینی وزن سبکی داشته و می توان برای چیدمان خوراکی های مختلف استفاده نمود.

و ...

🙃راهنمای خرید سینی مزه چوبی شیک و ارزان

برای خرید سینی مزه چوبی اعم از سینی مزه پیش غذا ،سینی مزه میوه، سینی مزه تنقلات ، سینی مزه اقتصادی ، سینی مزه برای شب یلدا ، سینی مزه پایه دار ، سینی مزه تولد ، سینی مزه آجیل و خشکبار ، سینی مزه رژیمی و ... باید به این نکته توجه نمایید که سینی های مزه موجود در بازار دارای جنس های مختلفی از نوع سینی مزه چوبی، سینی مزه شیشه ای، سینی مزه سنگی ،سینی مزه گالوانیزه ، سینی مزه شات پلیت ها و ... می باشد که شما عزیزان باید به این نکته توجه نمایید که اگر سینی مزه مورد نظر جنس خوبی نداشته باشد به مرور زمان کیفیت اولیه خود را از دست می دهد و دیگر قابل استفاده نمی باشد. علاوه بر جنس و متریال استفاده شده در طراحی و ساخت سینی مزه لوکس،  شما عزیزان باید به آیتم های دیگری مانند زیبایی و ظرافت سینی مزه ، رنگ و ابعاد و قیمت نیز توجه نمایید تا خرید شما با کیفیت و عالی باشد.

                                                  

🙃قیمت 10 مدل بهترین سینی مزه فینگر فود چوبی مدرن و کلاسیک

اگر به دنبال خرید سینی مزه چوبی فینگر فود لوکس هستید که ضمن زیبایی ، کیفیت و کارآیی ، قیمت مناسب هم داشته باشد ، سینی های مزه فینگر فود چوبی لوکس باکس ، گزینه بسیار خوبی است که در ادامه می خواهیم با معرفی کامل ۱۰ مدل از بهترین سینی مزه فینگر فود چوبی مدرن و کلاسیک لوکس باکس ، شما را در خرید یک سینی مزه چوبی با کیفیت و ارزان راهنمایی نماییم.

ابعاد : 4.5 * 33 * 33

ظرفیت : 600 الی 1000 گرم انواع تنقلات و خشکبار

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

ابعاد : 4 * 28 * 38

جنس : چوب طبیعی

ظرفیت : 6 تا 8 عدد لیوان

سایز : بزرگ

پایه : ندارد

دسته : دارد

رنگ : گردویی روشن

ابعاد : 4.5 * 33 * 33

ظرفیت : 600 الی 1000 گرم انواع تنقلات و خشکبار

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

ابعاد : 4 * 28 * 38

جنس : چوب طبیعی

ظرفیت : 6 تا 8 عدد لیوان

سایز : بزرگ

پایه : ندارد

دسته : دارد

رنگ : گردویی روشن

ابعاد : 4.5 * 33 * 33

ظرفیت : 600 الی 800 گرم انواع تنقلات و آجیل و خشکبار

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

                                                          

ابعاد : 4 * 28 * 38

جنس : چوب طبیعی

ظرفیت : 6 تا 8 عدد لیوان

سایز : بزرگ

پایه : ندارد

دسته : دارد

رنگ : گردویی روشن

ابعاد : 4 * 20 * 42

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و خشکبار

جنس : چوب راش

ابعاد : 4 * 28 * 38

جنس : چوب طبیعی

ظرفیت : 6 تا 8 عدد لیوان

سایز : بزرگ

ابعاد : 6 * 26 * 46

ظرفیت : 400 الی 500 گرم انواع آجیل و تنقلات

رنگ : قهوه ای تیره

ابعاد : 4 * 25 * 30

جنس : چوب طبیعی

ظرفیت : 4 تا 6 عدد لیوان

سایز : متوسط

🙃خرید انواع سینی مزه چوبی به همراه قیمت + فروشگاه لوکس باکس

فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس با هدف کاهش قیمت برای مصرف کننده و مشتری برای خرید تک و عمده سعی نموده است تا با حذف واسطه ها ، بهترین سینی های مزه چوبی را همراه با کیفیت و قیمت مناسب برای شما مشتریان عزیز عرضه کند و طی این مدت توانسته است تا با طراحی و تولید انواع محصولات چوبی بی نظیر در دسته بندی های مختلف ، رضایت مشتریان خود را کسب نماید. ارسال سریع به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن ، وجود تیم پشیبانی قوی جهت پاسخگویی به سوالات شما عزیزان از دیگر مزیت های انتخاب فروشگاه لوکس باکس به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که جای هیچ گونه شک و شبهه ای را برای خرید سینی مزه شیک و لوکس بر جای نمی گذارد.

yesو در پایان ...

این سینی های سرو و پذیرایی با ظاهری رنگارنگ برای زیبا تر شدن میز شام و میز مزه انتخاب فوق العاده ای است اما پیدا کردن طرز تهیه انواع سینی مزه کار دشوار است که ما با نشر مقاله چگونه یک سینی مزه چوبی ساده و شیک درست کنیم ، سعی نموده ایم تا شما عزیزان را در این مورد راهنمایی و کمک نماییم . جهت دریافت مطالب بیشتر در این زمینه می توانید ما را در این مقاله تنها با یک کلیک همراهی نمایید. سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله از لوکس باکس همراهی نمودید.