چگونه یک سینی مزه چوبی ساده و شیک درست کنیم ؟

امروزه یکی از هیجان انگیزترین و خوشمزه ترین خوراکی هایی که برای جشن ها و مهمانی ها تدارک دیده می شود ، سینی مزه است . به طور کلی ، می توان گفت که سینی مزه یکی از جذاب ترین ظروفی است که در بسیاری از مهمانی ها می شود ، از آن استفاده نمود . سینی های رنگارنگ و خوشمزه ای که باب میل اکثر افراد بوده است و ضمن زیبا تر کردن دو چندان میز پذیرایی شما ، موجب می شود تا یک میزبانی فوق العاده شیک و راحتی را از مهمانان خود داشته باشید.

                                                  

yes برای داشتن یک جشن تولد و یا یک مهمانی هیجان انگیز و کامل، کافی است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و با طرز تهیه انواع سینی مزه چوبی لوکس آشنا شوید . پس با ما همراه شوید.  

  • سینی مزه چوبی چیست ؟؟؟

  • کاربرد سینی چوبی مزه و ضرورت خرید سینی مزه

  • ایده چیدن میز مزه

  • انواع سینی مزه چوبی شیک و ارزان

  • قیمت سینی مزه چوب راش لوکس برای مهمانی به همراه خرید

  • لوکس باکس فروشگاه آنلاین سینی مزه و سرو و پذیرایی

🤗سینی مزه چوبی چیست ؟؟؟

این روز ها که مشغله های فکری و ذهنی زیاد شده است ، به نظر می رسد که بر گزاری یک دورهمی به همراه یک سینی مزه چوبی لوکس ، می تواند بسیار دلچسب باشد و از آن جا که فینگر فود ها جایگاه مهمی در سبد غذایی ما پیدا کرده است ، تهیه یک سینی مزه چوبی ، پیشنهاد بسیار خوبی است که موجب می شود تا میزبانی شما متفاوت باشد.

سینی مزه :  یک وسیله برای سرو غذا و یا پیش غذا و یکی از وسایل اصلی و اساسی هنگام میزبانی از مهمان، سینی مزه مخصوص پذیرایی است. سینی مزه و سرو به یک سینی و طبق گفته می شود که دارای لبه هایی کوتاه و عمق متفاوت برای قرار دادن انواع تنقلات و خوراکی های مختلف می باشد . در واقع سینی مزه یک سورپرایز جذاب در تدارکات و پذیرایی از مهمانان است. تدارک سینی مزه در طعم های متنوع علاوه بر این که یک امر غیر قابل انکار در زینت بخشیدن به میز مهمان است مورد توجه ذائقه های مختلف غذایی مهمانان حاضر در جمع نیز می باشد و به عنوان یک میزبان خوش سلیقه می توانید با خیالی آسوده با انواع طعم ها از مهمانان خود در دورهمی و جشن هایتان پذیرایی کنید.

                                                 

🤗کاربرد سینی چوبی مزه و ضرورت خرید سینی مزه

سینی مزه و فینگر فود با توجه به نوع مهمانی و افراد انتخاب می شود . البته از آن جایی که قطعا میزبان از ذائقه و سلیقه مهمانان خود آگاهی ندارد و یا اطلاعات کمی را در این مورد داشته باشد ، سینی مزه انتخاب بسیار خوبی است که دلایل ضرورت خرید سینی مزه عبارت اند از :

- قابل ست شدن با هر نوع دکوراسیونی ،آشپزخانه و میز سرو و پذیرایی

- زیبا و شکیل تر شدن پذیرایی و میزبانی

-جلوگیری از هدر رفتن مواد غذایی

- اقتصادی بودن سینی مزه و قابلیت استفاده برای تعداد نفرات بالا

- جلوگیری از هدر رفتن وقت و هزینه

- القای حس خوب و ارزشمندی به افراد

- جابجایی راحت و حمل آسان

- کاهش ریخت و پاش های حاصل از دورهمی ها

🤗ایده چیدن میز مزه

چیدمان میز مزه از کارهایی است که باید با ذوق و سیلقه صورت گیرد البته که در کنار محصولات غذایی انتخابی شما صورت می‌پذیرد و خاطره یک شب به یادماندنی با میز مزه‌ای خاص را برایتان به ارمغان می‌آورد و ما در این قسمت از مقاله می خواهیم چند ایده جهت چیدن و تزیین میز مزه را به شما پیشنهاد دهیم :

  1. در گام نخست ، یک تم رنگی زیبا را برای میز سرو و پذیرایی خود انتخاب نمایید.
  2. ابتدا نوع محتویات داخلی سینی مزه را متناسب با ذائقه مهمانانتان و تعداد افرادی که در مهمانی حضور دارند و نوع سینی مزه خود را انتخاب نمایید.
  3. چیدمان میز با آجیل و خشکبار بسیار کامل تر و زیباتر خواهد شد و بهتر است ترکیبی از مغزها در کنار میوه خشک برای چیدمان میزتان انتخاب کنیدکه انتخاب این موارد به سلیقه شما برمی‌گردد.
  4. شما در این قسمت بر اساس رنگ ظروف مدنظرتان و  انتخاب آیتم چیدمان میوه به ‌صورت ساده یا همراه با میوه می‌توانید یکی از انواع چیدمان را انتخاب بفرمایید.
  5. استفاده از گل آرایی و یا شمع آرایی که نقطه توجه همگان باشد و سایر دکورها در کنار آن و به صورت تکمیل کننده در نظر گرفته شوند ، نه تنها زیبا است، بلکه به رمانتیک بودن فضا ی شما نیز بسیار کمک می کند . شما می توانید شمع ها را به صورت جداگانه و یا همراه با گل آرایی استفاده کنید .

                                                   

🤗انواع سینی مزه چوبی شیک و ارزان

سینی های مخصوص مزه هم مانند سایر سینی ها و ظروف انواعی دارند، ظروفی که امروزه برای چیدمان سینی های مزه مورد استفاده قرار می گیرند ، می تواند انواعی از سینی چوبی ، سینی های شیشه ای ، شات پلیت ها ، سینی مزه سنگی ، اردو خوری و ظروف گالوانیزه و ... باشد .

که البته در این میان سینی های چوبی سرو و مزه لوکس ، ضمن داشتن ظاهری جذاب و الهام بخش از طبیعت و با توجه به قابل بازیافت بودن علاوه بر این که می توان از آن ها به عنوان وسیله دکوری و تزیینی استفاده کرد ، بسیار کاربردی بوده و می توان از این سینی های مزه چوبی برای مصارف مختلف در کاربرد های مختلف پذیرایی و سرو استفاده نمود . از طرف دیگر این سینی های سرو و مزه چوبی ، سبکی جدید از ظروف سرو هستند که با داشتن ظاهری ساده و بسیار شیک ، از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار بوده و می توان از آن ها برای پذیرایی استفاده نمود . نظیر نمونه سینی مزه چوبی لوکس باکس زیر :

👈سینی سرو پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس کد LB580

ابعاد : 6 * 26 * 46

ظرفیت : 400 الی 500 گرم انواع آجیل و تنقلات

رنگ : قهوه ای تیره

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،سرو چای و آجیل و خشکبار

                                                  

🤗قیمت سینی مزه چوب راش لوکس برای مهمانی به همراه خرید

اگر به دنبال خرید سینی مزه هستید که بتواند ضمن این که همیشه حس تازگی را در خانه و میزبانی شما القا کند و هیچ گاه از مد نیفتد ، پیشنهاد ما به شما سینی مزه چوبی لوکس باکس است. جنس سینی های مزه چوبی لوکس باکس ، از چوب طبیعی درجه یک و چوب راش می باشد که در نهایت دقت و ظرافت توسط نجار برش خورده شده است و در ابعاد و طرح های مختلف ارائه شده است تا بتوانید بر حسب نیاز و سلیقه خود ، یک خرید هوشمندانه و دقیق را داشته باشید. نظیر نمونه:

👈 سینی سرو و پذیرایی وارمردار چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB402

ابعاد : 4.5 * 33 * 33

ظرفیت : 600 الی 800 گرم انواع تنقلات و آجیل و خشکبار

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

🤗لوکس باکس فروشگاه آنلاین سینی مزه و سرو و پذیرایی

فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس ، با طراحی و ساخت انواع جدیدی از سینی های مزه و سرو چوبی با کیفیت و با قیمت مناسب، در طرح ها و رنگ های مختلف ، سعی نموده است تا با ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب ، رضایت مشتریان خود را کسب نماید. البته شایان به ذکر است که در صورت تمایل و داشتن طرح و ایده ، می توانید با سفارشی سازی سینی مزه مورد نظر خود مشروط بر آن که تعداد سفارشات شما حداقل 70 عدد باشد ، می توانید سینی مزه مورد نظر را با قیمت عمده سفارش دهید تا در خط تولید کارخانه قرار گیرد.

yesو در پایان ...

امیدواریم که این مقاله ، جهت خرید سینی مزه ساده و ارزان ، مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشد و شما توانسته باشید با توجه به نکات و معیارهایی که در این مقاله گفته شد ، بتوانید یک سینی مناسب را برای میزبانی و پذیرایی لوکس خود خریداری نمایید و با این پیشنهاد فوق العاده ، از خاص بودن دکور میز پذیرایی خود مطمئن شوید و لذت ببرید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت 10 مدل بهترین سینی مزه فینگرفود چوبی مدرن و کلاسیک ، می توانید ما را در این مقاله همراهی نمایید . سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله از لوکس باکس دنبال نمودید.