سفارش ساخت انواع هارد باکس دو تکه در اندازه های مختلف

در هنگام ساخت و طراحی مناسب ترین بسته بندی، مدل ها و طرح های مختلفی پیش روی مشتریان قرار دارد که در بین آنها، هارد باکس دو تکه از جمله مناسب ترین و منحصربفرد ترین گزینه برای بسته بندی انواع محصولات است.

هارد باکس دو تکه در اندازه های مختلف و دیزاین ها و رنگبندی های متنوعی تولید میشود، هارد باکس دو تکه مربع و مستعطیل از قبیل انواع جعبه هارد باکس است که سفارش ساخت میشود.

سفارش ساخت هارد باکس معمولا به این صورت است که برند ها میتوانند بسته بندی دو تکه را هانگونه که میخواهند در ابعاد مخصوص محصولات خود، سفارشی نمایند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله؛ سفارش ساخت انواع هارد باکس دو تکه در ابعاد مختلف، بررسی انواع هارد باکس دو تکه لوکس باکس، سفارش ساخت انواع هارد باکس از مجموعه لوکس باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

سفارش ساخت انواع هارد باکس دو تکه در ابعاد مختلف

بررسی انواع هارد باکس دو تکه لوکس باکس

سفارش ساخت انواع هارد باکس از مجموعه لوکس باکس

 

سفارش ساخت انواع هارد باکس دو تکه در ابعاد مختلف :

 

سفارش ساخت انواع هارد باکس دو تکه در ابعاد مختلف با بررسی و بر اساس ظاهر و فرم کلی محصولات انجام میشود، در واقع سفارش ساخت به درخواست برند ها انجام میشود و بسته بندی همانگونه که مشتریان و کسب و کار ها سفارش داده اند، در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته میشوند.

هارد باکس دو تکه در انواع مدل های مختلف و همچنین در ابعاد متنوعی ساخته میشود که روند تولید هر کدام از این بسته بندی ها بر مبنای نوع سفارش برند ها پیش میرود.

هارد باکس دو تکه ساختار مشخصی داشته و شامل دو قسمت بدنه و درب است که هر دو قسمت یک اندازه جهت بسته بندی محصولات و کالاها به شکلی مناسب طراحی و ساخته میشود.

لازم به ذکر است که دو قسمت هارد باکس دو تکه کاملا از یکدگیر مجزا هستند و هنگام بسته بندی محصولات، قسمت درب برداشته میشود.

از انواع هارد باکس دو تکه میتوان به مدل های؛ مربع، مستعطیل اشاره نمود که هر کدام از آنها منحصربفرد و کاملا مناسب هر محصولی می باشند.

سفارش ساخت هارد باکس دو تکه مربع بیشتر برای بسته بندی محصولاتی از جمله ساخت مچی، هدایا، انواع مواد غذایی و خوراکی از جمله؛ ماکارون، شکلات ها، انواع بازی های فکری و سرگرمی و... می باشد.

معمولا برند های ساعت جعبه های هارد باکس دو تکه را برای محصولات ساعت مچی زنانه و مردانه سفارش ساخت میدهند که طراحی هر مدل جعبه بر اساس نوع ساعت و اندازه آن انجام و جعبه دو تکه مربع آماده میشود.

هارد باکس دو تکه در انواع مدل های مربع و مستعطیل در ابعاد و اندازه های مختلف بزرگ و کوچک ساخته میشوند که برند ها بر اساس اندازه دقیق محصولات و کالاهای خود میتوانند این جعبه ها را به صورت مناسب سفارش ساخت دهند.

هارد باکس دو تکه مستعطیل نیز از جمله انواع این مدل جعبه ها است که در سایز های مختلف و رنگبندی متنوع تولید و ساخته میشود که مناسب بسته بندی انواع محصولات از جمله، کیف و کفش، محصولات صادراتی، پک های هدایا، عطر و ادکلن و... می باشد.

به دلیل نبودن محدودیت در ساخت هارد باکس در هر مدلی، میتوان هارد باکس دو تکه نیز هماهنگونه که برند ها میخواهند دیزاین سازی و تولید نمود، به طوریکه ساخت هارد باکس در دیزاین و رنگبندی های متنوع و هماهنگ با کالا و محتویات در هنگام سفارش مد نظر مشتریان است.

از جمله سفارشات ساخت هارد باکس دو تکه، جعبه مستعطیل برای بسته بندی انواع کفش زنانه و مردانه در مدل های مختلف است، که مورد استفاده بیشتر برند ها و فروشگاهای کفش و کیف جهت ارائه مناسب اینگونه کالاها به مشتریان قرار میگیرد.

معمولا سفارش ساخت هارد باکس دو تکه مستعطیل کفش در تیراژ و تعداد بالایی ثبت میشود و اندازه این مدل بسته بندی مطابق با سایز و ابعاد کفش است.

انواع مدل های هارد باکس دو تکه در دیزاین های متفاوت و جنس روکش مختلف سفارش سازی میشوند، که برند ها با بررسی متریال و انتخاب مواد اولیه مناسب، میتوانند جعبه های هارد باکس دو تکه را مطابق با کالا سفارش دهند.

هر برندی میتواند مطابق با تعداد و تنوع محصولات خود سفارش ساخت هارد باکس دو تکه را ثبت نموده و بسته بندی را بر حسب تعداد و نوع محصولات خود تامین نماید.

لازم به ذکر است که سفارش ساخت هارد باکس دو تکه با بررسی تعداد مورد نیاز، مدل و دیزاین دلخواه، سلیقه مشتریان، ظاهر محصولات و موارد دیگر، انجام و ثبت میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و سفارش سازی هارد باکس محصولات پزشکی شما میتوانید به مقاله : خرید و سفارش سازی انواع جعبه هارد باکس محصولات پزشکی مراجعه فرمایید.

 

جعبه هارد باکس لوکس باکس

برای اطلاع از تولید و سفارش سازی هارد باکس دو تکه برای انواع محصولات، میوانید به مقاله : تولید و سفارشی سازی جعبه هاردباکس دو تکه و سه تکه برای انواع محصولات مراجعه نمایید.

 

بررسی انواع هارد باکس دو تکه لوکس باکس :

 

انواع هارد باکس دو تکه لوکس باکس در مدل های مختلف مستعطیل و مربع طراحی و ساخته شده است که هر مدل مناسب بسته بندی انواع محصولات می باشد، جعبه های دو تکه لوکس باکس رنگبندی متفاوتی دارند و به صورت دلخواه سفارشی میشوند که در این بخش به بررسی چندین مدل از آنها خواهیم پرداخت؛

1.جعبه کفش هارد باکس مستعطیلی لوکس باکس کد LB771

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ این مدل جعبه دو تکه لوکس باکس در مدل مستعطیلی جهت بسته بندی کفش و محصولات دیگری نیز طراحی و ساخته شده است که دارای رنگبندی نیز می باشد.

 

2.  جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ این مدل هارد باکس دوتکه نیز در مدل مربعی برای بسته بندی ست کیف و کمربند مردانه طراحی شده است که رنگبندی آن قابل سفارشی است.

 

3. جعبه هارد باکس مستعطیلی آماده لوکس باکس کد LB756

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ این مدل بسته بندی هارد باکس دو تکه لوکس باکس در مدل مستعطیلی جهت بسته بندی انواع کیف، کفش، پیراهن و... ساخته شده است.

 

4. جعبه هاردباکس کادویی روبان دار طرح الماس لوکس باکس 4 سایز کد LB247

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ این مدل هارد باکس دو تکه در مدل طرح الماس به صورت کاملا منحصربفرد طراحی و تولید شده است که مناسب انواع هدایا و کادو است.

 

5. جعبه کادو هدیه ولنتاین هاردباکس لوکس باکس کد LB242

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ این مدل جعبه هارد باکس دو تکه لوکس باکس در مدل هشت ضلعی برای انواع هدایای ولنتاین طراحی شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی و لیست قیمت هارد باکس سه تکه، شما عزیزان میتوانید به مقاله : طراحی و لیست قیمت جعبه هارد باکس سه تکه مستعطیل و مربع مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

سفارش ساخت انواع هارد باکس از مجموعه لوکس باکس :

 

سفارش ساخت انواع هارد باکس از مجموعه لوکس باکس به این صورت است که برند ها و کسب کار ها میتوانند با بررسی معیار و نیاز خود، طرح و مدل بسته بندی خود را به تیم لوکس باکس ازائه دهند، که بعد از آن لوکس باکس با بررسی محصولات و درخواست و سفارش جعبه را طراحی می نمایند.

قیل از ساخت هارد باکس دو تکه، مشاوره ای در این خصوص به مشتریان ارائه داده میشود، که سفارش ساخت همان گونه که درخواست شده است، انجام شود.

صفر تا صد ساخت هاد باکس توسط لوکس باکس انجام میشود و قبل از تولید و ساخت انبوه بسته بندی ها، نمونه ای نیز جهت اطمینان به مشتریان ارائه داده میشوند.

لوکس باکس به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده های هارد باکس، جعبه های دو تکه را در مدل های مختلف و خلاقانه تولید می نمایند که شما عزیزان میتوانید با بررسی مدل های مختلف هارد باکس در صفحه مربوط به این بسته بندی در فروشگاه اینترنتی لوکس باکس، سفارشات ساخت خود را ثبت نمایید.

در صورت کسب اطلاع از همکاری با لوکس باکس و ثبت سفارش ساخت، شما میتوانید با تیم لوکس باکس تماس حاصل نمایید.