انتخاب متریال و جنس مواد به کار رفته در ساخت جعبه عطر و ادکلن

قبل از تولید مهم ترین مورد و یا معیار، انتخاب متریال و جنس مواد به کار رفته در ساخت چعبه های پرفیوم است که مورد توجه بیشتر برند های معروف عطر و ادکلنی می باشد.

بیشتر این جعبه ها از جنس هارد باکس و ام دی اف هستند که یکی از متریال  پر استفاده و محبوب ترین می باشند.

معمولا مشاغل جعبه هایی را انتخاب می نمایند که علاوه بر طراحی مناسب، در ساخت آن از بهترین متریال و مواد استفاده شده باشد که اغلب این متریال از توسط برند ها و کسب و کارها با توجه به بودجه و محصولات انتخاب میشوند.

در ادامه با ما همراه باشید که میخواهیم شما عزیزان را با موضوعاتی از جمله متریال به کار رفته در ساخت جعبه های پرفیوم و جعبه های لوکس باکس آشنا نماییم، که با بررسی این موارد و در نظر داشتن آنها جعبه هایی را برای محصولات خود انتخاب کنید که از بهترین متریال تولید شده است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداخته ایم که شامل موارد زیر می باشند :

انتخاب متریال و جنس مواد در تولید جعبه عطر و ادکلن

متریال به کار رفته در ساخت جعبه های پرفیوم لوکس باکس

معرفی چند مدل جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس با متریال درجه یک

 

 

 

انتخاب متریال و جنس مواد در تولید جعبه عطر و ادکلن :

 

انتخاب متریال و جنس مواد در تولید جعبه عطر و ادکلن یکی از مهم ترین بخش ساخت هر جعبه پرفیوم است که این متریال توسط تولیدکننده یا خود کسب و کار انتخاب میشود.

متریال به کار رفته در تولید انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها برای مواردی از جمله طراحی و دیزاین به کار میروند نقش مهمی در شکل گیری و جذابیت بسته  بندی ها دارند.

انتخاب متریال در واقع جنس و مواد به کار رفته در ساخت را مشخص میکند و معمولا جعبه های عطر و ادکلن متریالی درجه یک دارند که آنها را به گونه ای منحصربه فرد می نماید.

به عنوان مثال معمولا از نقره کوب و هات فویل و.. که از متریالی پر کاربرد هستند در دیزاین خارجی و تولید جعبه های پرفیوم استفاده میشوند که جذابیت بیشتری به بسته بندی میدهد.

معمولا همانطور که گفته شد متریال ها بر حسب انتخاب مشتریان و کسب و کارها انتخاب میشود، ( مقوای درجه یک، هارد باکس یا همان مقوای سخت، ام دی اف ، سلفون مات، یووی موضعی و... ) از جمله از این مواد ها و متریال است. 

بیشترین جنس موادی که برای تولید جعبه عطر ادکلن پرفیوم به کار میرود مقوای درجه یک یا مقوای چند لایه است که با کارگیری آن جعبه بهترین عملکرد را ارائه میدهند، از جمله این عملکرد ها؛ چاپ باکیفیت است که به خوبی نام برند و اطلاعات محصولات بر روی سطح جعبه با جنس مواد خوب درج میشود.

با ترکیب متریال و مواد درجه مانند پارچه مخمل و مقوا با یکدیگر دیزاین داخلی جعبه به گونه ای ساخته میشود که به محصولات عطر و ادکلن زیبایی و جذابیت میبخشد و شکلی منحصربه فرد به آنها میدهد.

در تولید جعبه های عطر و ادکلن بیشترین مواد و متریالی که در ترکیب با یکدیگربهترین نتیجه و عملکرد را دارد ترکیب باکیفیت ترین رنگ ها و مقوای مناسب و مقاوم است که کسب و کار و برند با توجه به میزان سفارش و شکل محصولات آنها را انتخاب میکند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش سازی جعبه های پرفیوم شما عزیزان میتوانید به مقاله : سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن کادویی به صورت عمده مراجعه کنید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جهت  کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بررسی متریال انواع جعبه ادکلن کادویی میتوانید به مقاله : بررسی متریال و خرید انواع جعبه ادکلن کادویی برای برند ها مراجعه فرمایید.

متریال به کار رفته در ساخت جعبه های پرفیوم لوکس باکس :

 

متریال به کار رفته در ساخت جعبه های پرفیوم لوکس باکس با توجه به معیار های هر برند و مشاغل عطر و ادکلنی انتخاب میشود.

 معمولا لوکس باکس از موادی مانند؛ ام دی اف ، مقوا، برای جنس بدنه بیشتر جعبه های عطر و ادکن استفاده نموده است که این مواد و متریال نیز توسط کسب و کار ها انتخاب میشوند.

جعبه عطر و ادکلن پرفیوم لوکس باکس همانند محصولات برند ها باکیفیت هستند که نشان دهنده اصالت آنهاست و به گونه ای بهترین بسته بندی ها در مقایسه با جعبه ها با متریالی نامناسب میباشند.

برای دیزاین و طراحی هر یک از بسته بندی های عطر و ادکلن لوکس باکس از متریالی موادی استفاده شده که برای هر جعبه عطر و ادکلنی که کاملا مناسب است از جمله این مواد ورقه های طلایی و نقره ای می باشد که بیشترین کاربرد آن چاپ و طراحی لوگو و نام برند است.

ورقه های نقره ای و طلایی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند به این دلیل که در چاپ نام برند ظاهری زیبا تر و لوکس تر از رنگ ها دارند.

لوکس باکس با توجه به انتخاب شما از این ورقه ها که نوعی متریال هستند استفاده نموده است که با توجه به طرح و نقش و نگار مد نظر برند طلاکوب و نقره کوب میشود.

رنگ ها نیز به عنوان متریال بیشترین کاربرد را در زیبایی سازی جعبه دارند و با توجه به محصولات عطر و ادکلنی و رایحه آنها انتخاب میشوند.

لوکس باکس به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های تولید بسته بندی عطر و ادکلن متریال را با انتخاب شما در تولید استفاده می نماید و این فرآیند با توجه به انتخاب و هزینه انجام میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص تفاوت قیمت جعبه چوبی و مقوایی پرفیوم میتوانید به مقاله : تفاوت قیمت جعبه چوبی و مقوایی عطر و ادکلن+موارد استفاده از هرکدام مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه های تولید شده تولسط لوکس باکس با متریال مختلف :

 

در اینجا با معرفی جعبه های تولید شده توسط لوکس باکس با متریال مختلف و جنس مواد به کار رفته کسب و کار ها و برند های محصولات عطر و ادکلنی متوجه انواع مختلف این بسته بندی ها میشوند که در تصمیم گیری و انتخاب بهترین جعبه  موثر است.

جعبه های عطر و ادکلن در متریال و جنس مواد مختلف :

1.جعبه عطر و ادکلن داخل مخمل مبله لوکس باکس کد LB790

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

متریال به کار رفته در این جعبه متنوع است ؛

_ جنس بدنه MDF

_ مخمل مبله برای دیزاین داخلی

_ طلاکوب

 

2.جعبه عطر و ادکلن طلاکوب دستگیر چرمی لوکس باکس کد LB789

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

مواد به کار رفته در این بسته بندی پرفیوم ؛

_ جنس بدنه از مقوا

_ روکس سلفون مات حرارتی

_ دستیگره چرمی

_ طلاکوب

 

3.جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل چاپ چهار رنگ لوکس باکس کد LB781

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

متریال مورد استفاده در این جعبه پرفیوم شامل؛

_ ام دی اف برای جنس بدنه

_ رنگبندی مختلف

 

4.جعبه عطر و ادکلن طلاکوب روکش گالینگور لوکس باکس کد LB783

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

_ جنس بندی این جعبه پرفیوم از مقوای ( V cut) می باشد.

_ روکش گالینگور و در دیزاین خارجی از طلاکوب استفاده شده است.

 

برای اطلاع از مفاهیمی از جمله طراحی و بررسی جعبه های پرفیوم پک ادکلنی میتواند به مقاله : بررسی و طراحی انواع جعبه عطر و ادکلن پک کادویی لوکس باکس مراجعه نمایید.

 

مجموعه تولید کننده لوکس باکس خدماتی نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد که با این خدمات ارائه شده جعبه های مورد نظر و متناسب با مناسب ترین مواد و متریال ساخته و آماده می باشند.

کسب و کار ها میتوانند برای تامین بسته بندی های عطر و ادکلن خود با لوکس باکس همکاری نمایند.

جهت اطلاع و مشاوره شما عزیزان میتواند با مشاورین و پشتیبانی لوکس باکس در ارتباط باشید.