خرید مستقیم جعبه هارد باکس آماده تعداد محدود برای عطر و ادکلن ۵۰ تا ۱۰۰ میل حجم

بسته بندی هاردباکس یا جعبه های عطر و ادکلن به دلیل خدمات مختلفی که بررو ی آنها انجام میشود می بایست در هنگام ثبت سفارش تعداد سفارش بالایی ثبت گردد و علاوه بر آن زمان انتظار برای تحویل نیز عمدتا طولانی خواهد بود لوکس باکس به عنوان تولید کننده جعبه عطر ادکلن برای رفع این دغدغه و معضل این امکان را به وجود آورده است تا تولید کنندگان عطر ادکلن که در مرحله تست محصول هستند از جعبه های آماده عطر ادکلن استفاده نمایند و خدمات درج لوگوی انحصاری بصورت طلاکوب را دریافت نمایند.

لوکس باکس تولید کننده انواع جعبه هارد باکس بوده که بدلیل وجود زیر ساخت هایی بالایی که در تولید ایجاد نموده توانسته این نیاز مشتریان را رفع نماید جعبه های عطر ادکلن اماده را می توانید در تعداد محدود و شرایط ویژه از ما تهیه نمایید جهت بررسی شرایط سفارش و  امکاناتی که لوکس باکس ارائه می کند با ماهمراه باشید.

 

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس

angelدر ادامه این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

_ معرفی جعبه عطر ادکلن پرفیوم آماده

_ مزیت های خاص استفاده از جعبه عطر و ادکلن

- شرایط سفارش جعبه عطر ادکلن آماده لوکس باکس

- خدمات قابل اجرا برای سفارشات با تعداد محدود

_ خرید مستقیم جعبه هارد باکس عطر و ادکلن از لوکس باکس

_ معرفی چندین مدل هارد باکس برای عطر و ادکلن ۵۰ تا ۱۰۰ میل حجم

 

smileyمعرفی جعبه عطر ادکلن پرفیوم آماده :

 

جعبه عطر ادکلن  نوعی بسته بندی است که از مقوا و ام دی اف مقاوم تولید میشود و نام دیگر آن جعبه سخت است. این جعبه ها در صنعت عطر و ادکلن از اهمیت بالایی برخوردار هستند و میتوان گفت نقش مهمی در ترقی و رشد کسب و کار ها و برندینگ دارند.

به علاوه جعبه هارد باکس متفاوت تر از سایر بسته بندی ها است و محصولات را متمایز و خاص نمایش میدهد. لوکس باکس با به کار گیری بهترین روش ها و مواد اولیه هارد باکس پرفیوم را به بهترین نحوه تولید نموده و آنها را در مدل های مختلف عرضه می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله: بررسی مقایسه و ساخت انواع جعبه های عطر و ادکلن آماده تستر اورجینال وارداتی مراجعه نمایید.

 دیزاین خارجی جعبه در طرح های مختلف طلاکوب،نقره کوب و یووی موضعی با استفاده تجهیزات پیشرفته و چاپ ایجاد میشود که هر برند مهم و ارزشمندی میتواند آنها را سفارش دهد. 

 

جعبه کادویی هارد باکس لوکس باکس

enlightenedمزیت های خاص استفاده از جعبه عطر و ادکلن :

 

جعبه هارد باکس مجموعه از مزیت ها و ویژگی های مختلف است و فقط یک بسته بندی معمولی نیست. جعبه عطر و ادکلن با دقت بالایی طراحی شده اند تا عطر و ادکلن ها را در هر مکان و موقعیتی، خاص و لوکس نمایش وآنها را چندین برابر با ارزش تر نمایند.

کسب و کار هایی که در صنعت عطر و ادکلن اورجینال و برند فعالیت دارند میتوانند با انتخاب این جعبه ها، بسته بندی خود را تامین نموده، چرا که این جعبه های پرفیوم در مقایسه با نمونه های دیگر کاربردی تر و با کیفیت تر می باشند.

از مزیت های دیگر جعبه هارد باکس میتوان به ساختار مقاوم آن اشاره نمود که محافظت بالایی از عطر و ادکلن ها دارد و در نگهداری و حمل و نقل و ... مناسب ترین بسته بندی است. علاو بر این مزیت ها، جعبه عطر و ادکلن نمایانگر هویت و ارزش برند های مختلف است و باعث شناخته شدن آنها میشود.

همچنین میشود از این جعبه ها برای عطر و دکلن کادویی استفاده کرد و در تبلیغات، صادرات و فروش هر نوع عطر و ادکلنی، هارد باکس بهترین گزینه است.

یکی دیگر از مزایای هارد باکس این است که مصرف کنندگان میتوانند آن را متناسب با عطر و ادکلن ، در ابعاد و طرح های مختلف سفارش سازی نموده و جعبه مخصوص بیزینس خود داشته باشند. لوکس باکس این امکان را به آنها میدهد که لوگو و برند محصولات را بر روی جعبه پرفیوم ها درج می نماید که به بیشتر دیده شدن و محبوبیت کمک میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن میتوانید به مقاله : سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن کادویی به صورت عمده مراجعه نمایید. 

 

جعبه آجیل و خشکبار هارد باکس کادویی لوکس باکس

- شرایط سفارش جعبه عطر ادکلن آماده لوکس باکس

جهت سفارش جعبه عطر ادکلن آماده کافی است پس از انتخاب ظرفیت عطر (50 یا 100 میلی لیتر) در بین محصولات موجود مناسب با این ظرفیت اقدام به انتخاب خدمات قابل اجرا بر روی هر کدام از این مدل ها باشید در نظر داشته باشید که لوکس باکس جعبه عطر ادکلن آماده را در تیراژ انبوه تولید نموده و ممکن است چندین تولید کننده از یک بسته بندی یکسان استفاده نمایند که می تواند در فروش و برندینگ شما تاثیر گذار باشد لوکس باکس به شما پیشنهاد می دهد که در صورت امکان از جعبه های سفارشی و انحصاری که برای شما بصورت اختصاصی تولید شده استفاده نمایید. جهت اطلاع بیشتر به مقاله تولید و ثبت سفارش هارد باکس عطر و ادکلن با کیفیت از فروشگاه لوکس باکس مراجعه فرمایید

- خدمات قابل اجرا برای سفارشات با تعداد محدود

در خصوص خدمات قابل اجرا در جعبه های عطر و ادکلن آماده می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- درج لوگو بر روی بسته بندی بصورت طلاکوب ، نقره کوب یا هات فویل

- چاپ و درج اطلاعات برند و محصول بصورت برچسب یا استیکر

- چاپ و درج اطلاعا برند برروی مخمل داخلی جعبه عطر ادکلن

 

خرید مستقیم جعبه هارد باکس عطر و ادکلن از لوکس باکس :

 

تولید کنندگان مختلفی در بازار هستند که جعبه های عطر و ادکلن را عرضه می نمایند، اما یکی از بهترین و بزرگ ترین تولید کننده بدون شک لوکس باکس است که شما میتوانید بدون واسطه و به طور مستقیم از خود مجموعه جعبه ها را سفارش دهید.

وقتی جعبه ها را بدون واسطه خریداری کنید در واقع هزینه ای اضافه پرداخت نخواهید کرد و جعبه ها را همان گونه که میخواهید متناسب با محصولات انتخاب می نمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش و خرید از لوکس باکس متوانید به مقاله : سفارش و خرید اینترنتی هارد باکس عطر و ادکلن از لوکس باکس در تهران مراجعه نمایید.

 

 

angelمعرفی چندین مدل هارد باکس برای عطر و ادکلن ۵۰ تا ۱۰۰ میل حجم :

 

لوکس باکس جعبه هارد باکس پرفیوم را در مدل های مختلفی تولید و عرضه نموده که هر کدام از آنها جلوه ای خاص دارند.

ما در اینجا چندین مدل جعبه را معرفی می نماییم که برای عطر و ادکلن 50 تا 100 میلی لیتر حجم مناسب هستند مصرف کنندگان متناسب با حجم عطر و ادکلن های خود میتوانند این مدل ها را مشاهده و خریداری نمایند:

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس مدل دو تکه کد LB783

جعبه هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس مدل تلسکوپی کد LB788

جعبه هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن مدل کشویی لوکس باکس کد LB777

جعبه هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن مدل تلسکوپی لوکس باکس کد LB779

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس

 

 

 لوکس باکس با ارائه جعبه های آماده عطر و ادکلن پرفیوم در مدل های گوناگون به مصرف کنندگان این امکان را میدهد که جعبه ها را مشابه محصولات خود بدون واسطه سفارش دهند. خرید از مجموعه لوکس باکس از چند طریق امکان پذیر است :

_ به صورت حضوری  و مراجعه به دفتر فروش کارخانه واقع در تهران.

_همچنین خرید آنلاین ، کافی است با مراجعه به وب سایت/فروشگاه اینترنتی لوکس باکس از محصولات دیدن و بعد از انتخاب آنها را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید.

_همچنین میتوانید جهت همکاری، راهنمایی و سفارش سازی جعبه ها با تیم پشتیبانی لوکس باکس تماس حاصل نمایید.