راهنمای انتخاب خرید انواع جعبه هارد باکس جعبه چوبی مقوایی کادویی+لوکس باکس❤️

در انتخاب و خرید بسته بندی محصولات گزینه های متفاوتی پیش روی تولید کنندگان قرار دارد که براساس میزان ارزشمندی محصول و بازار هدف خود دست به بررسی و انتخاب نوع بسته می زنند در این میان بسته بندی های لوکس و خاص منجر به افزایش ارزشمندی محصول و حاشیه سود بهتری را در بر خواهند داشت این مدل بسته بندی ها می توانند از جنس های مختلف مانند چوب ، مقوا و یا ترکیب این دو باشند که در نهایت محصولاتی با بسته بندی جعبه  چوبی یا جعبه های مقوایی و جعبه هارد باکس به بازار هدف عرضه می گردد.

لوکس باکس با ارائه مشاوره تخصصی در انتخاب نوع جعبه بر اساس بازار هدف، برندینگ و... به شما کمک خواهد نمود تا با صرف کمترین زمان و هزینه به نتیجه دلخواه خود برسید در ادامه به بررسی و مقایسه انواع جعبه های چوبی،جعبه های مقوایی و جعبه هارد باکس خواهیم پرداخت تا شما با دیدی وسیع تر و مناسب تر اقدام به انتخاب نوع بسته بندی محصولات خود نمایید.

مفاهیمی که در این مقاله به آن پرداختیم شامل موارد زیر می باشد :

 

  • بررسی و مقایسه جعبه های چوبی و هاردباکس و مقوایی از لحاظ کارایی(کاربرد)

  • مقایسه قیمت تولید جعبه های هارد باکس و جعبه چوبی ، مقوایی کادویی لوکس باکس

  • مقایسه تیراژ(تعداد سفارش) و سفارشی سازی و محدودیت های هر کدام

  • ویژگی های منحصر بفرد جعبه های هارد باکس در مقایسه با جعبه چوبی و مقوایی کادویی

  • چک لیست انتخاب و خرید انواع بسته بندی و جعبه هارد باکس

  • سفارش و طراحی اختصاصی جعبه عطر ادکلن پرفیوم از لوکس باکس :
  • خدمات لوکس باکس در حوزه تولید جعبه های چوبی  مقوایی و هارد باکس

 

 

جعبه هارد باکس سفارشی نوشیدنی انرژی زا

 

بررسی و مقایسه جعبه های چوبی و هارد باکس و مقوایی از لحاظ کارایی

 

 در مقایسه کارایی جعبه هارد باکس  با جعبه چوبی و مقوایی  لوکس باکس اولین نکته ای که می بایست در نظر گرفت امکان تولید در طرح و مدل های مختلف به واسطه امکان چاپ و جلد سازی و خدمات پس از چاپ آن است که منجر می گردد تا محصولات دارای بسته بندی هایی منحصر بفرد باشند و برندینگ به صورت کامل اتفاق بیفتد.

از دیگر مزیت های جعبه هارد باکس و مقوایی می توان به امکان استفاده از مواد اولیه با گرید بهداشتی اشاره کرد موضوعی که در جعبه های چوبی با محدودیت های بیشتری روبه رو بوده و در برخی موارد مانند جعبه هایی که در تماس با مواد خوراکی هستد امکان استفاده از جعبه چوبی محدودیت هایی را بر فرآیند تولید اعمال می نماید که منجر به تولید محصولی می شود که ممکن است در نهایت مورد پسند شما قرار نگیرد.

از مزیت جعبه های چوبی نسبت به جعبه های هارد باکس و مقوایی مقاومت در برابر رطوبت و آب بوده که در بسیار از موارد که امکان استفاده از جعبه های هارد باکس یا مقوایی را نداریم با استفاده از جعبه های چوبی از جنس چوب طبیعی یا مواد اولیه چوبی ضد آب محصولی را تولید نمود که نیاز مشتری را برآورده نماید.

از برتری های جعبه مقوایی استفاده از آن ها جهت بسته بندی اقلام با قیمت تمام شده پایین مانند جعبه مقوایی دارو، جعبه مقوایی کرم و لوازم آرایشی، جعبه مقوایی مواد غذایی و فست فود و....می باشد که سبب شده تا یک فضای تضمین شده و همیشگی برای تولیدات جعبه های مقوایی در این صنایع وجود داشته باشد.

 

جعبه چوبی نفیس دمنوش لوکس باکس

 

 

 مقایسه قیمت  جعبه هاردباکس، جعبه چوبی و مقوایی کادویی لوکس باکس

 

قیمت جعبه هارد باکس و جعبه چوبی و مقوایی کادویی لوکس باکس در دو بازه متفاوت قرار داشته به طوری که براساس نوع نیاز بازار هدف مشتری اقدام به انتخاب مناسب ترین نوع بسته بندی می پردازیم

معمولا قیمت جعبه چوبی بالاتر از  قیمت جعبه هارد باکس است که مهم ترین دلایل آن استفاده از مواد اولیه گران قیمت در مقایسه با مقوا مانند چوب طبیعی و ام دی اف، زمان تولید بسیار طولانی که شامل مراحل متعدد مانند برش و نجاری، کلاف پرداخت و رنگ کاری و  درنهایت مونتاژ  که بیشتر این مراحل توسط نیروی مسقیم و دستی انجام میگیرد درحالی که در ساخت و تولید جعبه هارد باکس مراحل تولید بیشتر بصورت نیمه اتومات یا تمام اتومات است که باعث کاهش زمان تولید و در نهایت هزینه تولید میگردد.

قیمت جعبه های مقوایی در مقایسه با جعبه چوب یو هارد باکس بسیار نازل تر و مقرون به صرفه تر بوده چرا که فرآیند تولید کوتاه تری داشته و بصورت تمام اتومات انجام می گردد.

 

مقایسه تیراژ(تعداد سفارش) و سفارشی سازی و محدودیت های هر کدام

 

تعداد سفارش یکی از کلیدی ترین پارمترهایی است که علاوه تعیین قیمت نهایی می تواند بر انتخاب نوع جعبه نیز تاثیر بگذارد بطوری که در تعداد سفارش های کم و محدود امکان استفاده از جعبه های هارد باکس و  جعبه های مقوایی نبوده و تنها گزینه موجود انتخاب جعبه چوبی است.

این نکته لازم به ذکر است که این محدودیت تعداد بدلیل تعیین قیمت اقتصادی محصول است و شما می توانید با تقبل هزینه های مازاد تولید تعداد کم تری از حداقل سفارش را ثبت نمایید.

حداقل تعداد سفارش جعبه های مختلف به شرح زیر است:

  • حداقل سفارش جعبه مقوایی لوکس باکس 5000 عدد

  • حداقل سفارش جعبه هارد باکس لوکس باکس 1000 عدد

  • حداقل سفارش جعبه چوبی نفیس لوکس باکس  500 عدد

  • حداقل سفارش جعبه چوبی لیزری لوکس باکس 100 عدد

این موضوع نیز می تواند برای صاحبان کسب کارهای بزرگ مهم باشد که تعداد سفارشات بالا بروی قیمت تمام شده محصول تاثیر مستقیم داشته بضوری که در برخی موارد باعث کاهش 30 تا 50 درصدی قیمت اعلام شده گردد.

 

جعبه کادویی مقوایی سه سایز سه تیک لپ تاپی

 

ویژگی های منحصر بفرد جعبه های هاردباکس در مقایسه با جعبه چوبی و جعبه کادویی مقوایی

از ویژگی های منحصربفرد جعبه های هارد باکس لوکس باکس می توان به تنوع بسیار بالا در مدل ها طرح ها  خدمات پس از چاپ اشاره نمود به نحوی که در بسیاری از موارد جایگزینی یک جعبه هارد باکس با جعبه مقوایی و عرضه محصول در این بسته بندی جدید سبب شده تا بازار هدف محصول رغبت بیشتری را نشان دهد.

از دیگر ویژگی های جعبه هارد باکس امکان ساخت مدل های پیچیده با مکانیزم های منحصربفرد است که گاها اجرای این نوع مدل یا در جعبه های چوبی یا مقوایی امکان پذیر نبوده و یا هزینه تولید را افزایش داده بصورتی که دیگر صرفه اقتصادی نداشته و عملا تولید این نوع محصول را غیر ممکن می نماید.

استقبال بازار هدف و افکار عمومی بدلیل افزایش هزینه های تولید و سایر موارد مرتبط با قیمت تولید شده سبب شده تا تولیدکنندگان با انتخاب گزینه ای بنام جعبه هارد باکس نه تنها ارزش محصول خود راکاهش ندهند بلکه با قیمتی منطقی در رقابت پیروز شوند.

 

چک لیست انتخاب و خرید انواع بسته بندی و جعبه هارد باکس

استفاده از چک لیست سبب می شود تا در مواقع انتخاب با خیال راحت تمامی نکات مهم را در نظر داشته و انتخاب هوشمندانه را رغم زد در ادامه سعی داریم تا با رائه این چک لیست به شما دغدغه انتخاب نوع بسته بندی و محصول نهایی رامرتفع نماییم:

  1. حداقل و حداکثر بودجه در نظر گرفت شده برای بسته بندی محصول

  2. تعداد و تیراژ بسته بندی

  3. زمان آماده سازی و تحویل

  4. بررسی بازار هدف محصول

  5. انتخاب مدل مناسب محصول

  6. بررسی تامین کنندگان این نوع بسته بندی

  7. عقد قرارداد و  ساخت نمونه اولیه محصول

 

سفارش و طراحی اختصاصی جعبه عطر ادکلن پرفیوم از لوکس باکس :

 

لوکس باکس با سفارش و طراحی اختصاصی جعبه عطر و ادکلن پرفیوم، بسته بندی هایی را ارائه میدهد که متناسب با نیاز و طرح مد نظر برند ها و کسب و کار ها باشد.طراحی بسته بندی های عطر و ادکلن توسط لوکس باکس در مراحل مختلفی با استفاده از ابزارها و متریال باکیفیت به منظور جذابیت ظاهری جعبه انجام میشود.

 در طراحی برخی جعبه های پرفیوم لوکس باکس از طلاکوب، نقره کوب، گالینگور و روکش سلفون مات و حرارتی، پارچه مخمل و.. استفاده میشود که این متریال و مواد ها برای جذابیت دیزاین خارجی و داخلی جعبه های لوکس باکس است، بیشتر برند ها میخواهند لوگو و نام برند خود را با ورقه های طلایی و نقره ای به روی جعبه ها چاپ و درج نمایند که در مراحل طراحی انجام میشود.

 

در مراحل سفارشات جعبه پرفیوم از لوکس باکس، برند ها میتوانند با مشاهده نمونه ها و جعبه های آماده از همکاری با لوکس باکس و انجام سفارش اطمینان حاصل نمایند، و میتوانند بسته بندی خود را سفارش سازی کنند که لوکس باکس در زمینه سفارش سازی عملکرد مناسبی دارد.

سفارش این جعبه ها از لوکس باکس با تماس با تیم پشتیبانی یا مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس انجام میشود، برند ها میتوانند با مشاهده مدل های آماده جعبه پرفیوم لوکس باکس، طرح و جعبه مد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند. 

 

خدمات لوکس باکس در حوزه تولید جعبه های هارد باکس چوبی  و مقوایی کادویی

لوکس باکس به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان جعبه های هارد باکس، جعبه چوبی و جعبه مقوایی این امکان را فراهم نموده تا علاوه بر مشاوره رایگان جهت انتخاب نوع بسته بندی خود بصورت مستقیم اقدام به تولید جعبه هارد باکس، جعبه چوب و جعبه مقوایی کادویی نماید تا علاوه بر ایجاد اطمینان برای مشتریان خود در خصوص انتخاب تامین کننده مناسب پس از عقد قرارداد امکان تولید هر نوع بسته بندی و مکانیزم را داشته و نمونه اولیه مورد نیاز مشتری را قبل از تولید انبوه ماکت سازی و به مشتریان خود عرضه می نماید.

جهت مشاوره و خدمات بیشتر می توانید بصورت آنلاین و یا حضوری به مشاوران ما مراجعه نمایید .