مقایسه و بررسی کاربرد قوطی مقوایی لوکس باکس با سایر بسته بندی ها

در میان طیف گسترده ای از بسته بندی های مورد استفاده، قوطی مقوایی به عنوان یک بسته بندی منحصربفرد دارای کاربرد ها و ویژگی هایی است که آن را در مقایسه با بسته بندی های دیگر کاربردی و پر استفاده نموده، قوطی مقوایی به دلیل ساختار مقوایی خود برای بسته بندی، نگهداری، صادرات، تبلیغات انواع محصولات گزینه ای ایدآل است که با تولید آن در رنگبندی و طراحی متناسب با سبک برند میتوان آن را به عنوان بسته بندی همیشگی محصولات مورد استفاده قرار داد.

در بررسی کاربرد های قوطی مقوایی مواردی که این بسته بندی را نتحصربفرد نموده، امکان استفاده و کاربرد آن در عرضه میزان و حجم مشخصی از محصولات به بازار است، به طوریکه بیشتر مشاغل و کسب و کار های آجیل و خشکبار، شکلات، شیرینی، تولید کنندگان ادویه و کود و بذر میتوانند قوطی مقوایی را در هر مدلی استفاده نمایند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ مقایسه قوطی مقوایی با سایر بسته بندی ها، بررسی کاربرد های قوطی مقوایی، بررسی قوطی مقوایی استوانه ای لوکس باکس، نحوه سفارش قوطی مقوایی از لوکس باکس ، خواهیم پرداخت و در خصوص هر مورد توضیحاتی جامع به شما عزیزان ارائه می دهیم.  

قوطی مقوایی لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

مقایسه قوطی مقوایی با سایر بسته بندی ها

بررسی کاربرد های قوطی مقوایی

بررسی قوطی مقوایی استوانه ای لوکس باکس

نحوه سفارش قوطی مقوایی از لوکس باکس

 

مقایسه قوطی مقوایی با سایر بسته بندی ها :

 

در مقایسه قوطی مقوایی با سایر بسته بندی ها،  نکات و مواردی است که منجربه تمایز این نوع بسته بندی با سایر بسته بندی ها شده است، قوطی مقوایی در واقع نسبت به سایر بسته بندی ها به روز تر بوده و نسبت به قبل روز به روز استفاده از آن بیشتر میشود که در صنایع مختلف مواد غذایی، محصولات دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.

قوطی مقوایی از جنس مقوای چند لایه است که مقاومت و استحکام بی نظیری نسبت به بسته بندی های دیگر دارد، لازم به ذکر است که قوطی های مقوایی استوانه ای شکل قابلیت بسته بندی بیشتر محصولات را داشته و میتوان هر میزان و نوع محصولی را در آن بسته بندی نمود.

تولید و آماده سازی قوطی های مقوایی هزینه کمتری نسبت به سایر بسته بندی ها ؛ پلاستیکی، شیشه ای، فلزی و... دارد که در مقایسه با سایر بسته بندی ها، این قوطی های مقوایی میتوانند بهترین انتخاب و گزینه برای بیشتر برند ها و کسب و کار ها باشند.

قوطی مقوایی به دلیل ساختار مقوایی خود قابل بازیافت و برخلاف بسته بندی های دیگر پلاستیکی تجزیه پذیر نیز می باشد که هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.

بیشتر مشاغل به دنبال یک بسته بندی مقرون به صرفه و اقتصادی هستند که قوطی های مقوایی میتوانند ایدآل باشند که در مقابل قیمت ارزان و به صرفه، کیفیت بی نظیری نیز دارند.

ساخت و تولید قوطی مقوایی در ابعاد و اندازه های مختلف امکان پذیر است و همین امر موجب شده که در مقایسه با سایر بسته بندی ها، محفظه ای مناسب برای انواع محصولات در هر اندازه ای باشد، به طوریکه میتوان میزان مشخصی از آجیل و خشکبار را در آن بسته بندی نمود و یا آن را متناسب با انواع کالاهایی مثل ادویه ها، اسباب بازی شانسی، پوشاک، محصولاتی مثل کود و بذر، در سایز مد نظر و استاندارد تولید نمود.

قوطی های مقوایی معمولا دارای دیزاین و ظاهری لوکس و به روز هستند که موجب افزایش ارزش محصول میشوند، به شکلی که محصولات با کیفیت در این بسته بندی مقوایی شکل با کیفیت بسته بندی میشوند عرضه آنها به بازار هدف باعث افزایش تقاضا و فروش محصولات میشود.

قابلیت اعمال و درج هر گونه چاپ بر روی قوطی مقوایی موجب شده که در مقایسه با سایر بسته بندی های پلاستیکی، شیشه و فلزی که چاپ قابل درج بر روی آنها نیست، محصولات در یک بسته بندی مخصوص با ویژگی های ظاهری تولید شود، همچنین اعمال چاپ لوگو و تصاویر و توضیحات مربوط به محصول به نوعی موجب تبلغ خلاقانه محصول نیز میشود.

قوطی مقوایی در مقایسه با سایر بسته بندی ها با ساختار های متنوع با استفاده از متریال مختلفی تولید شده است، در واقع کف و درب اغلب این قوطی ها از جنس متریالی از جمله پلاستیک و فلز می باشد که نگهداری از محصولات را آسان تر نموده، به طوریکه میتوان این نوع درب ها را برای هر مدل جعبه در نظر گرفت و استفاده نمود.

این قوطی ها قدرت جذب مشتری بیشتری در مقایسه با سایر بسته بندی ها دارند،  به طوریکه میتوان با طراحی و درج هر گونه طرح به صورت چاپ، ظاهر و دیزاین خارجی جعبه را زیبا و لوکس نمود.

قوطی مقوایی لوکس باکس

بررسی کاربرد های قوطی مقوایی :

 

در بررسی کاربرد های قوطی مقوایی مواردی که موجب میشوند که این جعبه انتخاب و برای هر کسب و کاری در مدل ها و رنگبندی های مختلف خریداری شود مورد توجه قرار میگیرد، در واقع کاربرد های متنوع این قوطی ها موجب شده که طیف گسترده ای از محصولات را بتوان در این قوطی مقوایی استوانه ای شکل بسته بندی نمود.

قوطی مقوایی معمولا در ساختاری متناسب با محصولات تولید میشود، به گونه ای که ساختار داخلی این قوطی ها را به صورت متالایز، کاغذ سفید یا مقوای ساده ساخت که هر کدام از آنها کاربرد های مختلفی دارند، به عنوان مثال قوطی مقوایی متالایز بیشترین کاربرد را در بسته بندی مواد غذایی داشته و میتوان هر گونه خوراکی ها و مواد فاسد شدنی را در آن بسته بندی نمود.

از جمله کاربرد های دیگر قوطی مقوایی قدرت تبلیغاتی آنها است، به طوریکه هر محصول در این بسته بندی منحصربفرد در بازار و قفسه ها توجه بیشتر مشتریان را به خود جلب می نماید.

قوطی های مقوایی در انواع مدل ها با ساختار های منحصربفردی تولید شده اند که هر کدام دارای کاربرد ها و ویژگی های خاص و منحصربفردی هستند.

قوطی مقوایی قلکی و درب نمک پاشی از جمله مدل های کاربردی است که مورد استفاده برای بسته بندی نمک و انواع ادویه و همچنین اسباب بازی شانسی و انواع عروسک می باشد که کاربرد های از جمله استفاده پس از خرید این قوطی ها بارها قابل استفاده هستند، کاربرد قوطی مقوایی قلکی نگهداری پول است که بیشتر مورد استقبال کودکان قرار میگیرد و میتوان در انواع اسباب بازی را بسته بندی نمود، قوطی مقوایی درب نمک پاشی نیز کاربرد های متنوعی در بسته بندی ادویه و استفاده از آن دارد.

کاربرد دیگر قوطی مقوایی بسته بندی اصولی انواع کود و بذر است، این نوع محصولات معمولا در یک قوطی مقوایی با استاندارد های مهم، بسته بندی میشوند که کاربرد اصلی این قوطی استفاده از آن در تعداد بالا برای اینگونه محصولات می باشد، به صورتیکه کشاورزان و مشاغل میتوانند با استفاده از این قوطی ها بسته بندی و پک همیشگی محصولات خود را در ظاهری مناسب تر تولید و به بازار عرضه نمایند.

خرید قوطی مقوایی برای برند های تولیدکننده کاربرد های مختلفی دارد که باعث رضایت کامل از خرید میشود، این قوطی ها بادوام و مقاوم هستند که از آسیب ها جلوگیری میکنند که در نهایت وقتی مشتریان خرید خود را در بسته بندی زیبا و باکیفیت دریافت نموده که موجب رضایت آنها از خرید می باشد.

قوطی مقوایی لوکس باکس

بررسی قوطی مقوایی استوانه ای لوکس باکس :

 

قوطی مقوایی استوانه ای لوکس باکس در مدل و طراحی منحصربفردی تولید و ساخته شده است که به عنوان یک بسته بندی آماده نمونه ای از پر استفاده ترین قوطی ها می باشد، قوطی مقوایی لوکس باکس در مدلی ویترین دار طراحی شده که میتوان انواع محصولات و تنقلات، میوه خشک، آجیل و خشکبار را در حالتی مناسب به مقدار تعیین شده ای در این قوطی ها بسته بندی نمود.

قوطی مقوایی ویترین دار لوکس باکس دارای درب پلاستیکی و ویترین ساخته شده با طلق شفاف می باشد که محصولات در این قوطی در بهترین حالت قابل نمایش هستند که بدون باز نمود درب میتوان محصویات را مشاهده نمود، این گونه بسته بندی در واقع گزینه ای مناسب است که کیفیت محصولات قابل نمایش بوده و مشتریان میتوانند با اطمینان خرید نمایند.

در ادامه به بررسی دیزاین و ساختار این قوطی مقوایی لوکس باکس می پردازیم :

*قوطی مقوایی استوانه‌ای لوکس باکس LB0110

قوطی مقوایی لوکس باکس

این قوطی مقوایی در رنگبندی سرمه ای طلایی و مشکی طلایی با روکش و رویه سلفون مات با یووی موضعی آماده سازی شده است که مطابق با آجیل و خشکبار و تنقلات این بسته بندی لوکس دیزاین سازی شده است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله؛ ویژگی و مزایای استفاده از قوطی مقوایی لوکس باکس مراجعه فرمایید

قوطی مقوایی لوکس باکس

نحوه سفارش قوطی مقوایی از لوکس باکس :

 

نحوه سفارش قوطی مقوایی از لوکس باکس به این صورت است که میتوان با مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس قوطی مقوایی ها را بررسی نموده و با مشخص نمودن تعداد آنها، با تماس با تیم پشتیبانی لوکس باکس سفارشات خود را ثبت نمایید، به طوریکه سفارش از لوکس باکس به صورت عمده و تعداد بالا برای محصولات به صورت اختصاصی می باشد و مشاغل و برند ها میتوانند با خرید آنها در تیراژ بالا و سفارش سازی ، بسته بندی دلخواه و مناسب محصولات خود را سفارش دهند.

شما عزیزان میتوانید با ارتباط با تسم پشتبانی 24 ساعته لوکس باکس اطلاعات مربوط به سفارش و خرید را دریافت و خرید خود را ثبت نمایید.

برای اطلاع از تولید و خرید و فروش اینترنتی قوطی مقوایی استوانه ای و تلسکوپی میتوانید به مقاله : تولید و خرید و فروش اینترنتی انواع قوطی مقوایی استوانه ای و تلسکوپی با کیفیت مراجعه نمایید.