خرید و قیمت ست سطل و جا دستمال کاغذی چوبی شیک و ارزان

شاید شما هم از جعبه های قدیمی دستمال کاغذی خسته شده باشید و به دنبال جدید ترین نگهدارنده دستمال کاغذی به همراه سطل زباله باشید . در واقع در هر خانه و اداره ای ، جای دستمال کاغذی و سطل زباله برای پذیرایی از مهمانان ، نظافت و هر کار دیگری لازم و ضروری است . بنابراین خرید جادستمال کاغذی چوبی رومیزی شیک و ارزان که هیچ گاه از مد نیفتد و قابلیت ست شدن با هر نوع دکوراسیونی را نیز داشته باشد ، حائز اهیمت است و نمی توان گفت که جعبه دستمال کاغذی وسلیه ای کاربردی است اما نبودش مشکلی ایجاد نمی کند.

                                                  

😎 بنابراین اگر شما هم به دنبال ست جادستمال کاغذی چوبی شیک به همراه سطل زباله هستید ، انواع ست و جعبه های دستمال کاغذی چوبی لوکس باکس ، می تواند پیشنهاد خوبی باشد که ضمن کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. برای مشاهده نمونه جعبه های دستمال کاغذی رومیزی چوبی لوکس باکس کافی است ما را در این مقاله تا انتها همراهی نمایید.

  • جدید ترین جا دستمال کاغذی چوبی
  • سطل زباله چوبی دسته دار فانتزی مدل پایه دار لوکس
  • راهنمای خرید ست سطل زباله و جعبه دستمال کاغذی رومیزی شیک
  • خرید آنلاین و اینترنتی  ست سطل زباله و جعبه دستمال کاغذی چوبی لوکس باکس

                                                  

🧐 جدید ترین جا دستمال کاغذی چوبی

برای داشتن خانه ای زیبا باید وسایل تزیینی و اکسسوری های خاص را که نقش مهمی در زیباتر شدن دکوراسیون داخلی دارند ، مورد استفاده قرار داد . به همین منظور جعبه دستمال کاغذی و سطل زباله چوبی می تواند یک وسیله کاربردی و در عین حال شیک و لوکس باشد که تاثیر زیادی درجذابیت و زیبا تر شدن دکوراسیون منزل و محل کار داشته باشد و شما عزیزان می توانید با قرار دادن جای دستمال کاغذی چوبی شیک بر روی میز غذاخوری و میز پذیرایی ، میز کنفرانس و ... در دکور خانه خود از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. در ادامه می خواهیم شما را با جدید ترین جا دستمال کاغذی چوبی لوکس باکس ،آشنا نماییم که با داشتن جنسی از چوب طبیعی ، با استحکام و مقاومت بالا در برابر  ضربه و شکستگی همراه با یک لایه مواد عایقی و جلادهنده به جهت جلوگیری از نفوذ آب ، افت کیفیت و تغییر شکل و فرم اصلی جعبه دستمال کاغذی همراه با تنوع بالا در طرح و برش های تزیینی زیبا در رنگ بندی های مختلف ، دارای وزن نسبتا سبکی بوده و به عنوان نظم دهنده چوبی ، گزینه بسیار مناسبی برای تجربه نمودن یک پذیرایی شکیل و لوکس است. نظیر :

جعبه دستمال کاغذی چوبی طرح ساده لوکس باکس کد LB830

ابعاد : 10 * 13 * 22.5

وزن : 400 گرم

جنس : چوب طبیعی

یراق آلات : چوبی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی و اتاق خواب ، آشپزخانه ، محل کار و ...

جعبه دستمال کاغذی چوبی مدل سنتی لوکس باکس طرح فیروزه کد LB831

ابعاد : 10 * 13 * 22.5

وزن : 400 گرم

جنس : چوب طبیعی

یراق آلات : چوبی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی و اتاق خواب ، آشپزخانه ، محل کار و ...

جعبه دستمال کاغذی چوبی دورنگ لوکس باکس کد LB832

ابعاد : 10 * 13 * 22.5

وزن : 400 گرم

جنس : چوب طبیعی

یراق آلات : چوبی

رنگ : گردویی روشن و تیره

کاربرد : مناسب برای پذیرایی و اتاق خواب ، آشپزخانه ، محل کار و ...

👈 جهت مشاهده تصاویر بیشتر و بررسی کامل ترو ویژگی های این محصولات ، می توانید بر روی کد و لینک آبی رنگ آن ها کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی محصول مورد نظر منتقل شوید.

                                                  

🧐 سطل زباله چوبی دسته دار فانتزی مدل پایه دار لوکس

سطل زباله چوبی با توجه به متریال و مواد اولیه کاملا طبیعی که دارند ، بسیار زیبا بوده و حس لاکچری بودن را القا می کنند. در واقع سطل زباله چوبی یکی از انواع وسایل چوبی است که علاوه بر کارآیی زیاد ، توجه افراد را جلب کرده و باعث زیبایی و جلوه دادن بیشتر به محیط نیز می شود . نظیر نمونه سطل زباله چوبی دسته دار فانتزی مدل پایه دار لوکس باکس که یکی از وسایل دکوری بسیار زیبا و شکیل در خانه و یا محل کار است و ضمن نظم بخشیدن به محیط ، با استفاده از متریال چوبی با استحکام و مقاومت بالا در نهایت دقت و ظرافت توسط نجار ابزار خورده شده و با توجه به این که سطح آن توسط روغن آبگریز و ضد خش پوشش داده شده است ، ماندگاری بالایی داشته و قابل ست شدن با انواع محصولات دکوری است . یک سطل زباله چوبی دسته دار با وزن نسبتا سبک و قابل استفاده در موقعیت های مختلف که از کیفیت بالایی برخوردار است . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید تا به صفحه سطل زباله چوبی لوکس باکس، منتقل شوید.

سطل زباله چوبی دسته دار فانتزی مدل پایه دار لوکس باکس کد LB850

ابعاد : 23 * 19.5 * 19.5

وزن : 1500 گرم

جنس : چوب طبیعی

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی و اتاق خواب ، آشپزخانه ، محل کار و کافی شاپ ها ...

                                                  

🧐 راهنمای خرید ست سطل زباله و جعبه دستمال کاغذی چوبی رومیزی شیک

جادستمال کاغذی وسطل زباله یکی از ابزار های لازم و ضروری است و این که چی بخریم و چه جنس و مدلی را انتخاب کنیم قطعا کار ساده ای نخواهد بود. اما ما در این قسمت می خواهیم راهنمای خرید ست جادستمال کاغذی و سطل زباله لوکس شما همراهان باشیم تا بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.  جنس چوبی از گذشته بین عموم پرطرفدار بوده و هست ، بنابراین این جنس برای جای دستمال کاغذی و سطل زباله بسیار ایده آل می باشد ، چون می توانید به سادگی با انواع دکوراسیون منزل و دکوراسیون های چوبی هماهنگ کنید و برای مدت زمان زیادی با حفظ کیفیت اولیه از آن ها در مهمانی ها و دورهمی های خود استفاده نمایید. بدین منظور ست سطل زباله و جعبه دستمال کاغذی چوبی رومیزی لوکس باکس ، پیشنهاد بسیار خوبی است که بسیار  پرطرفدار بوده و در آشپزخانه و پذیرایی از مهمانان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اما با توجه به تنوع بالای محصولات چوبی و ست جا دستمال کاغذی های موجود در بازار ، باید هنگام خرید ست جادستمال کاغذی چوبی به نکاتی دقت نمایید تا خرید شما هوشمندانه و دقیق باشد. از جمله نکات خرید ست سطل زباله و جعبه نگهدارنده دستمال کاغذی چوبی رومیزی شیک و ارزان عبارت اند از :

  1. بررسی جنس جعبه دستمال کاغذی و سطل زباله : شما عزیزان بر اساس سلیقه شخصی خود می توانید هر کدام از مدل های جعبه دستمال کاغذی فلزی ، شیشه ای ، مقوایی ، بافتنی، چوبی و ... را که علاقه مند هستید ، انتخاب نمایید. اما توجه داشته باشید که نمونه جا دستمال کاغذی و سطل زباله  چوبی نسبت به بقیه نمونه های موجود در بازار ، ضمن زیبایی منحصر به فرد تر و کارآیی بیشتر ، ماندگاری و دوام بیشتری داشته و بر اساس سلیقه شخصی خود از هرکدام از مدل ها که علاقمند بودید را می توانید تهیه و استفاده کنید .
  2. شکل ، ظاهر و ابعاد جا دستمال کاغذی : جعبه های دستمال کاغذی در انواع مختلفی از لحاظ شکل و ظاهر و ابعاد ساخته می شوند و شما باید از مدل هایی استفاده کنید که دارای ظاهری شیک و زیبا باشند و فضای زیادی را از محیط اشغال نکنند.
  3. کیفیت و قیمت ست جا دستمال کاغذی و سطل چوبی : که در نهایت بر اساس متریال ، دقت و ظرافت در طراحی و ساخت ، ابعاد ، استحکام و مقاومت و قیمت ، می توانید ست جا دستمال کاغذی و سطل چوبی مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

angel ناگفته نماند که در این میان ست جا دستمال کاغذی و سطل زباله چوبی لوکس باکس ضمن کیفیت بالا ، از قیمت مناسبی برخوردار بوده و می توانید با هزینه ای مناسب و اقتصادی ، جعبه دستمال کاغذی و سطل زباله چوبی رومیزی شیک و ارزان خود را به صورت جداگانه و یا ست ، تهیه نمایید. مانند

ست سطل زباله و جعبه دستمال کاغذی چوبی مدل کلاسیک لوکس باکس کد LB.S830

مقاوم در برابر رطوبت همراه با پوششی از روغن ضد خش - قابل ست کردن با جای کارد و چنگال ، شکلاتی خوری یا به صورت ست کامل پذیرایی

ست جا دستمال کاغذی و سطل چوبی مدل کلاسیک سنتی فیروزه ای لوکس باکس کد LB.S831

دارای سبکی سنتی ، کلاسیک - زیبا و بسیار مستحکم -  دارای جنسی از چوب طبیعی

ست جا دستمال کاغذی و سطل زباله چوبی مدل دو رنگ لوکس باکس کد LBS.832

دارای سبکی کلاسیک و مدرن -  حاصل هنر دست نجار و بسیار مستحکم

                                                  

🧐 خرید آنلاین و اینترنتی ست جعبه دستمال کاغذی چوبی لوکس باکس

اگر شما هم  دغدغه خرید جا دستمال کاغذی و سطل زباله چوبی شیک و لوکس را دارید ، اما نمی دانید جعبه دستمال کاغذی مورد نظر را از کدام فروشگاه تهیه نمایید که هم معتبر باشد و هم دارای قیمت مناسب ! پیشنهاد ما به شما عزیزان فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس است که با طراحی و تولید انواع محصولات چوبی اعم از جعبه دستمال کاغذی و سطل زباله و ست سطل و جعبه دستمال کاغذی چوبی و ... توانسته است تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید . برای مشاهده نمونه ست جا دستمال کاغذی و سطل چوبی لوکس باکس کافی است وارد وب سایت ما شده و با سرچ محصول مورد نظر در دسته بندی مربوطه ، خرید خود را آگاهانه و با قیمتی مناسب انجام دهید.

👈 سخن پایانی....

به پایان مقاله ای در مورد جعبه دستمال کاغذی چوبی فانتزی و شیک رسیدیم و امیدواریم که این مطلب مورد توجه شما دوستان واقع شده باشد و شما با توجه به نکات و معیارهایی که در این مقاله توضیح داده شد ، بتوانید یک ست جای دستمال کاغذی زیبا و با کیفیت را برای منزل  و یا محیط کارخود خریداری  و تهیه نمایید.