آموزش تهیه و دیزاین سینی مزه تنقلات و پذیرایی لوکس

 دورهمی ها و مهمانی ها همیشه برای همه خوشایند است . اگر شما میزبان باشید و بخواهید یک میز پذیرایی شیک اما در عین حال کم خرج و ایده آل را برای مهمانان خود داشته باشید و تدارک ببینید ، باید بدانید که دیزاین و تزیین میز مزه و پذیرایی در مهمانی ، بسیار مهم و دارای اهمیت است . بنابراین بهتر است تا با ایده و چندین آموزش ساده برای تهیه و تزیین سینی سرو مزه و پذیرایی خود ، مهمانی خود را هرچه ساده تر اما با شکوه تر برگزار نمایید.

                                                                                                          

😇در این مقاله قرار است تا 8 ایده تزیین و چیدمان انواع سینی مزه برای مهمانی و دورهمی را به شما عزیزان آموزش دهیم . پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

  • سینی مزه تنقلات
  • سینی مزه تنقلات شامل چیست؟
  • انواع سینی های مزه شیک برای مهمانی
  • نکات لازم برای دیزاین میز و سینی مزه و فینگر فود
  • 8 ایده تهیه آموزش و تزیین انواع سینی مزه به همراه عکس
  • از کجا سینی مزه چوبی ارزان و با کیفیت بخرم ؟؟؟

😉سینی مزه تنقلات

سینی مزه تنقلات یکی از گزینه هایی است که امروزه جای خود را در مهمانی ها ، دورهمی ها ، جشن های تولد و ... به خوبی باز کرده است . در واقع سینی مزه از تکمیل کننده های خاص و هیجان انگیز مهمانی ها می باشد که به دلیل جذابیت هایی که دارد ، بسیار مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است و نشانگر حسن سلیقه شما عزیزان می باشد. سینی مزه به طور کلی به مجموعه ای از خوراکی های مختلف گفته می شود که درون یک سینی چوبی یا ظرف یا بر روی میزپذیرایی و سرو با آرایش خاص در کنار یکدیگر چیده می شود .

😉سینی مزه تنقلات شامل چیست؟

در واقع سینی مزه یک سینی چوبی است که با انواع میوه ها ، انواع آجیل و خشکبار چهار مغز و یا تنقلاتی مانند چیپس و پفک ، تنقلات شیرین ، شکلات و یا انواع فینگر فود ها و ... پرشده و می توان با نظم و سلیقه ای خاص آن را تزیین کرد. از طرف دیگر ، از آن جایی که ممکن است میزبان از ذائقه و سلیقه مهمانان خود آگاهی نداشته باشد ، به دلیل تنوعی که در نوع محتویات و چیدن سینی مزه وجود دارد ، می توان گفت که هرسینی مزه می تواند جوابگوی هر سلیقه و نظری باشد و ایده جالبی برای جلوگیری از هدر رفتن مقدار زیادی میوه ، تنقلات و غذا و ...است که در نهایت موجب رضایت مهمانان نیز می شود.

                                                   

😉انواع سینی های مزه شیک برای مهمانی

سینی مزه چوبی لوکس ، یکی از نمود‌های تغییر شیوه میزبانی و پذیرایی به سبکی آسان از تعداد بالایی از نفرات در مهمانی ها و دورهمی ها می باشد. با وجود تنوع بالای محتویات داخلی سینی مزه چوبی ، با مجموعه ای رنگارنگ از خوراکی ها و تنقلات مختلف ، ضمن جلب نظر هر مخاطبی به خود ، بسیار اشتها برانگیز و زیبا می باشد که نشان از سلیقه و میزان اهمیتی است که برای مهمانان خود قائل هستید که در ادامه به انواع سینی مزه و تنقلات و معرفی آن ها می پردازیم تا به راحتی بتوانید بر اساس نوع مهمانی و ذائقه مهمانان خود ، یک سینی مزه چوبی ساده و لوکس را تهیه نمایید.

- سینی مزه و فینگرفود: فینگرفود ها غذاهای انگشتی و ریزی هستند که در جشن تولد ها و میهمانی ها برای پذیرایی از میهمانان تهیه می شود. فینگرفود ها به دلیل تنوع زیادی که دارند، بسیار مورد علاقه افراد قرار می گیرند. استفاده از سوسیس انگشتی به همراه گوجه گیلاسی، لقمه‌های کشک بادمجان داخل نان‌های مخصوص فینگر فود و سایر فینگرفودهایی که باب میل‌تان است در این نوع سینی مزه بسیاررایج است.

- سینی مزه سبزیجات و گیاهی : غذاهای گیاهی علاوه بر سالم و مقوی بودن، بسیار خوش‌طعم هستند و شما می‌توانید در یک غذای گیاهی سالم ترکیبی از سبزیجات، حبوبات و طعم‌های مختلف را تجربه کنید. مناسب برای افرادی که گیاه خوارند و یا رژیم غذایی دارند و شامل تنقلات سالم و سبک مانند هویج ، خیار ، گوجه گیلاسی ، بروکلی و می باشد . 

- سینی مزه میوه‌ : در عین زیبا بودن برای میهمانی ها می تواند یک روش اقتصادی هم باشد که ترکیبی از میوه هایی مثل سیب، موز و پرتقال می باشد که می توانید آن ها را به قطعاتی برش دهید تا هر چند نفر از یک میوه میل کنند و نیازی نباشد برای هر نفر یک واحد میوه جدا را قرار دهید.

- سینی مزه شور: ترکیبی از انواع زیتون ، خیارشور و ...می باشد که می‌توانید از آجیل‌های شور، چیپس، پفک، ترد، چوب شور و کرانچی پنیری استفاده کنید. 

- سینی مزه شیرین : استفاده از پاستیل، ، شکلات و شیرینی ، کیک و ...از رایج ‌ترین انواع خوراکی‌های شیرین و مناسب برای سینی چوبی مزه شیرینی است.

- سینی مزه ترش :سینی مزه ترش معمولا با استفاده از آلبالو، آلو، آلو جنگلی، لواشک، تمبر هندی و آلوچه چیده می‌شود و بسیار پرطرفدار می باشد. 

- سینی مزه میکس: استفاده از برگه‌های ژامبون، گوجه گیلاسی، زیتون، بیسکوئیت، شکلات، چیپس و فینگرفود در این مدل سینی بسیار رایج است. شما عزیزان در این مدل سینی می توانید هر نوع خوراکی را با هم ترکیب و در کنارهم بچینید.

- سینی مزه پروتئینی : یک سینی مزه برای سیر شدن که شامل انواع کالباس ، زیتون ، گوجه گیلاسی و ... است .

                                                                            

- سینی مزه سوخاری: برای افرادی که طرفدار غذاهای سوخاری مانند میگو ، پیاز سوخاری، ناگت سوخاری، فیله سوخاری، قارچ سوخاری و سیب زمینی سوخاری به همراه سس هستند . 

- سینی مزه پنیری : استفاده از انواع پنیر بر روی سینی مزه و سرو پنیر گزینه باکلاس و جذابی برای میز پذیرایی شما است.)

- سینی مزه پاستیل : ترکیبی از انواع پاستیل های رنگی و خوشمزه که شما عزیزان با انواع پودرهای ژله و پودینگ ها با کمی ذوق ، می توانید انواع دسر و ژله و پاستیل های رنگی و زیبا را درست و در سینی مزه خود تزیین نمایید. 

- سینی مزه چیپس و پفک : مناسب برای جشن تولد ها و شامل چیپس ، پفک ، کرانچی و چیپلت و .... که البته با تهیه ملزومات لازم از جمله پفک هندی و سیب زمینی با برش های خاص ، نیز می توانید آن ها را تهیه و لذت ببرید. 

- سینی مزه رژیمی:  مناسب برای افرادی که رژیم غذایی دارند و ترکیبی از مواد غذایی کم کالری می باشد. شما عزیزان در این سینی مزه می توانید ترکیبی از مواد پروتئینی بخارپز شده را همراه با سبزیجات استفاده نمایید و یک سینی مزه کامل را در اختیار مهمانان خود قرار دهید. 

- سینی مزه برای صبحانه :  گزينه مناسبي براي پذيرايي به عنوان صبحانه با طعمي فوق العاده عالي مي باشد. که برای تهیه این سینی مزه کافی است تا ملزومات صبحانه اعم از کره ، پنیر ، تخم مرغ آپز ، چند برگ ژامبون را همراه با برش هایی از نان تست و گوجه گیلاسی و ... آماده نمایید.

😉نکات لازم برای تهیه و دیزاین میزو سینی مزه چوبی و فینگر فود

اگر می خواهید تا یک میز پذیرایی و سینی مزه چوبی حرفه ای داشته باشید، می توانید از نکات زیر استفاده نمایید :

  1. یک تم مناسب برای دیزاین میز سرو و پذیرایی خود مشخص کنید.
  2. چیدمان میز پذیرایی و سینی مزه چوبی لوکس خود را به صورت شیک و با چیدمانی خاص انجام دهید.
  3. هر خوراکی را در ظرف مخصوص خود سرو کنید و از سینی مزه سرو و پذیرایی چوبی لوکس استفاده نمایید.
  4. از غذاهای سبک و لذیذ که مورد پسند مهمانانتان می باشد ، استفاده نمایید.
  5. در سرو غذا و خوراکی های خود در سینی مزه خلاقیت به خرج دهید و آن ها را با رنگ های زیبا و با چیدمانی خاص در کنار هم بچینید.
  6. میز مهمانی را بیش از حد شلوغ نکنید و تمام ملزومات پذیرایی را فقط بر روی میز سرو بگذارید.

                                                   

😉8 ایده تهیه آموزش و تزیین انواع سینی مزه 

کمی خلاقیت و سلیقه باعث می شود بتوانید با هزینه کم ، بهترین و شیک ترین پذیرایی را با سینی مزه چوبی لوکس باکس ، داشته باشید.

ابتدا سینی مزه سرو و پذیرایی خود را بر اساس تعداد مهمانان و نوع تنقلاتی که قرار است داخل سینی مزه بگذارید ، انتخاب نمایید که در این بین خرید سینی مزه چوبی لوکس باکس به دلیل کیفیت، زیبایی و هارمونی گرم و خاصی که دارد ، ضمن ست شدن با دکوراسیون شما بسیار کاربردی بوده و شما عزیزان می توانید برای مصارف مختلف از آن استفاده نمایید.

  • می توانید تنقلات و خوراکی های خود را به شکل های زیبا و خاصی با قالب های مختلف برش دهید.
  • می توانید خوراکی های مورد نظر را با سیخ های چوبی و رنگارنگ سرو نمایید.
  • فینگر فود ها را رنگی رنگی درست کنید.
  • از ژله ، تنقلات و میوه های رنگارنگ کمک بگیرید و آن ها را با چیدمانی خاص در کنار هم بچینید.
  • از پرچم های رنگی رنگی و نماد های مختلف به طور خلاقانه استفاده کنید.
  • قسمت های خالی سینی مزه خود را با آجیل  و مغزها پر کنید.
  • می توانید با استفاده از پیاله و یا کاسه های رنگی و زیبا همراه با زیتون و یا سس های مخصوص ، سینی سرو مزه چوبی خود را پر نمایید.
  • و با استفاده از تعدادی گل و برگ های سبز، زیبایی سینی مزه خود را دو چندان و تکمیل نمایید .

😉از کجا سینی مزه چوبی ارزان و با کیفیت بخرم ؟؟؟

اگر شما عزیزان نیز به دنبال یک سینی مزه چوبی لوکس ، با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب هستید ، پیشنهاد ما به شما فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس ، به عنوان تولید کننده انواع سینی مزه چوبی شیک و ارزان می باشد که می توانید سینی مزه مورد نظر خود را به طور مستقیم از کارخانه و بدون واسطه با قیمتی مناسب تهیه نمایید و نگران کیفیت آن نباشید. جهت مشاهده انواع  سینی های مزه چوبی لوکس باکس کافی است تا بر روی لینک محصولات کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی آن محصول وارد شوید. برخی از نمونه سینی های مزه چوبی لوکس باکس :

سینی سرو و پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کدLB400

دارای جنسی از چوب راش با تراکم بالا و بسیار خوش دست و همراه با 6 محفظه مجزا با ظرفیت 50 الی 100 گرم انواع آجیل و خشکبار ، تنقلات و ... و همراه با یک محفظه نسبتا بزرگتر در وسط جعبه همراه با درپوش هایی از جنس پلکسی گلاس شفاف.

سینی سرو و پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB403

باکسی با طراحی زیبا ، با جنسی از چوب راش و پنج محفظه مجزا در کنار محفظه وارمر جهت نگهداری 50 گرم انواع تنقلات ، خشکبار و...

جهت مشاهده این سینی های سرو و مزه چوبی لوکس کافی است تا بر روی کد آن ها کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

و در پایان ...

باید گفت که ابتدا حس مهمان نوازی است که یک میزبانی را به بهترین شکل ممکن پیش می برد و غذاها و سینی مزه در کنار آن چاشنی مهمانی شما می باشد. امیدوار هستیم با استفاده و خرید سینی مزه چوبی لوکس و با کیفیت بتوانید یک پذیرایی لوکس و آسانی را تجربه نمایید.